اخبار آلتکویناخبار عمومی

هشدار سازمان خدمات درآمد داخلی آمریکا (IRS) به دارندگان ارزهای رمزنگاری‌شده برای مالیات

اداره مالیات بر درآمد ایالات متحده (IRS) اخیرا یک سند هشدار برای مالیات دهندگان منتشر کرده است و در آن اشاره کرده که درآمد ناشی از معاملات ارزهای رمزنگاری‌شده باید حتما گزارش شود. IRS اعلام کرده که مالیات دهندگان که گزارش درآمدهای مجازی خود را ثبت نکنند، ممکن است مورد حسابرسی یا جریمه قرار گیرند.
با توجه به مهلت مالیاتی تا ۱۷ آوریل که به سرعت در حال نزدیک شدن است، این سازمان تلاش دارد تا شهروندانی را که در بازار ارزهای رمزنگاری شده فعالیت می‌کنند، متعهد به پرداخت مالیات کند. این سازمان اعلام کرد:

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

ارز مجازی به طور کلی، یک رویکرد دیجیتالی از ارزش است و به همان شیوه ای که یک ارز سنتی در یک کشور عمل می کند، تعریف می‌شود. از آنجا که معاملات ارزهای مجازی می تواند برای ردیابی دشوار باشد و ذاتا جنبه ناشناسی دارد، برخی از مالیات دهندگان ممکن است وسوسه شوند تا درآمد مشمول مالیات را از ما پنهان کنند. درآمد از طریق ارزهای رمزنگاری‌شده می‌تواند به صورت کامل در گزارش مالیاتی اعلام شود و معاملات در این بازار مانند خرید ملک، شامل قوانین مالیاتی می‌شود.

و همچنین افزود:

در شرایط شدید، اگر شهروندان پیامدهای مالیات معاملات مجازی را به درستی گزارش ندهند، می‌توانند تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند. اتهامات عنوان شده می تواند شامل فرار از پرداخت مالیات و ارائه یک گزارش مالی دروغین باشد. هر فردی که متهم به فرار از مالیات باشد، می‌تواند به مدت۵ سال زندان و جریمه تا ۲۵۰،۰۰۰ دلار محکوم شود.

با توجه به گزارش اعلام شده، با ارز مجازی به همان اندازه که هر پرداخت دیگری در ایالات متحده شامل قوانین می‌شود، برخورد خواهد شد.

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا