اخبار بلاکچین

گزارش‌هایی نشان میدهد ۴۷ بانک ژاپنی از بلاکچین ریپل استفاده میکند

اتحادیه بانک ژاپن تایید کرد که ۴۷ بانک در این کشور از بلاکچین ریپل استفاده میکنند. ریپل و SBI در یک سرمایه‌گذاری مشترک قصد دارند از پلت فرم بلاکچین ریپل برای ساده‌سازی پرداخت‌های داخلی و فرامرزی استفاده کنند. این روند میتواند پرداخت‌ها و توافقات را آسان‌تر کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

دیلپ رائو، مدیر بخش آسیا و اقیانوسیه ریپل به CNBC گفت:
«با استفاده از تکنولوژی دفترکل، مهم نیست چه ارتباطی و تا چه اندازه مهم یا جزئی بین ارگان‌ها وجود دارد، درست مثل اینکه ۱۰،۰۰۰ تراکنش انجام شود یا دو تراکنش.»

در اوایل این هفته SBI Ripple Asia سه طرح مختلف به منظور ساده سازی عملیات بانکی بزرگ در یک پلت‌فرم آسان و سریع معرفی کرد: xCurrent، xRapid و xVia

xCurrent یک راه‌حل نرم‌افزاری است که در انتقال پرداخت‌های برون‌مرزی به کار می‌رود. بر خلاف سایر کریپتوکارنسی‌ها، قادر به ردیابی حساب‌های  مبدا و مقصد و همه مسائل مربوط به یک تراکنش هست. xCurrent همچنین شامل یک دفتر کل است که هدف آن استاندارد کردن تمام تراکنش ها در سراسر شبکه ریپل است.
xRapid برای کاهش هزینه پرداخت‌ها از XRP در تمام تراکنش های خود استفاده میکند. اگرچهxRapid  در حال حاضر در نسخه بتا قرار دارد و این نسخه در آسیا بیشتر در بازار ژاپن توزیع شده‌است.
اما یکی از مهمترین این سه xVia است، که یک رویکرد بسیار جدید توسط ریپل است. xVia کاربران را قادر می سازد تا نه تنها پرداخت ها را به صورت جهانی انجام دهند، بلکه همچنین فاکتورها و وضعیت پرداخت را به عنوان ضمیمه در لجر خود مشاهده کنند.

ستون فقرات این سه ابتکار جدید، پروتکل Interledger است که امکان پرداخت را در کم‌تر از ۰.۰۲۵ ثانیه فراهم می‌کند.
ریپل اعلام کرده که تا کنون با بیش از ۷۵ بانک از ۹ کشور متفاوت دنیا قرارداد بسته‌است.Danny Aranda  مدیر ریپل در اروپا اعلام کرده:

«ما بر روی کار با شرکای نظیر کمبریج متمرکز شده‌ایم که مزایای دارایی‌های دیجیتال را درک می‌کنند و در مورد استفاده از XRP برای غلبه بر ناکارآمدی سیستم پرداخت جهانی جدی هستند. ما با هم‌کاری با کمبریج قصد داریم سرعت و شفافیت پرداخت‌ها برای مشتریان خود را افزایش دهیم.»

ریکی هارپر، سرمایه‌گذارکریپتوکارنسی از میامی میگوید:
«اگر همه چیز در ریپل درست پیش میره، چرا وقتی یکم از خبر خوبی میگذره، قیمت XRP پایین میاد. من فقط میخوام پول در‌بیارم، نمیدونم باید روی این کوین سرمایه‌گذاری کنم یا نه.»

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا