اخبار بلاکچیناخبار عمومی

گوگل در پی توسعه‌ی برنامه های بلاکچین خود

۲۳ مارس، شرکت میلیارد دلاری گوگل اختراعی در بستر بلاکچین که برای احراز هویت و حفاظت از اطلاعات حساب کاربری مورد استفاده قرار می‌گیرد، ثبت کرده است.
گوگل به طور فعال به دنبال استفاده از بلاکچین برای تکمیل سرویس ابری خود بوده است و به غیر از پیشرفت‌های تکنولوژیکی در این زمینه، به شدت در استارت‌آپ‌هایی که با بلاکچین درگیرند، سرمایه‌گذاری کرده است. این شرکت که ابتدا کار خود را به عنوان یک موتور جستجوگر آغاز کرد، در حال آماده سازی بلاکچینی برای ثبت امضا‌ها و تایید اطلاعات ذخیره شده در پایگاه داده خود می‌باشد. یک سخنگوی گوگل به بلومبرگ گفت:

مانند بسیاری از فناوری های جدید، ما استفاده از بلاکچین را در تیم های مختلف بررسی می‌کنیم، اما این خیلی زود است که بتوانیم در مورد هر گونه استفاده یا برنامه های احتمالی تصمیم‌گیری کنیم

اخبار منتشر شده همچنین نشان می‌دهد که گوگل در حال توسعه دو بلاکچین است. یکی شامل “امضاء اول” می‌باشد که در ليست ثبت می‌شود و دومی اطلاعاتی را که ابتدا توسط امضا تایید شده، ذخیره می‌کند.

گوگل در هفته گذشته تمام آگهی‌های مربوط به پلت‌فرم‌های ارزهای رمزنگاری شده را ممنوع کرد و دلیل این اقدام را جعلی بودن اغلب طرح‌های ارائه شده اعلام کرد.
اما به رغم این تصمیم، این شرکت همچنان به پتانسیل تکنولوژی پایه ارزهای رمزنگاری شده اعتقاد دارد و Ridhar Ramaswamy، به عنوان رهبر تبلیغاتی گوگل، روز چهارشنبه اعلام کرد که این شرکت هنوز هم روی چگونگی استفاده از فن‌آوری بلاکچین در سیستم های فعلی خود کار می‌کند.

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا