اخبار بیت کوین

ارزش بازار ارزهای دیجیتال 13 میلیارد کاهش یافت!

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۳ ژوئن، کاهش دیگری را شاهد بود و ارزهای بزرگ این بازار مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت‌کوین کش و EOS به میزان ۱۳ میلیارد دلار ریزش کردند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

EOS بیشترین ضرر را در بین ارزهای دیجیتالی شاهد بود و در یک شب ۱۱ درصد ریزش داشت. این رقم برای بیت کوین، اتریوم و ریپل ۵ درصد بود اما به مرور توانستند آن را جبران کنند. بیت کوین در دو ماه گذشته برای افزایش ارزش خود شوک های قوی دریافت کرد. این شوک ها توسط افراد خوش بین این بازار هم تزریق شد. کوین‌بیس بزرگترین اکسچنج، پلت فرم و کارگزاری ارز دیجیتال جهان می‌باشد که با همکاری با صندوق های سرمایه های کلان، ساخت محصولات ارز دیجیتالی خود را آغاز کرده است و اینکار موجب اعتمادسازی و حفظ سرمایه گذاران سازمانی آن شد. چارلز هاسکینسون موسس اتریوم، کاردانو و مدیر عامل IOHK می گوید:

مسئله ای که اغلب در مورد ارز دیجیتال نادیده گرفته می‌شود این است که موج بعدی قانونگذاری، ورود وال استریت با تمام سرمایه خود به این حوزه است. این به معنای ورود ده ها تریلیون دلار به این فضا می باشد و آینده روشنی به همراه خواهد داشت.

هم چنان علی رغم وجود خوش بینی بازار و سرمایه گذاران کلان، بازار ارز دیجیتال عملکرد ضعیفی دارد و در تلاش است تا حرکت رو به جلویی داشته باشد و ثبات خود را حفظ کند. نیک زابو توسعه دهنده بیت‌کوین و قراردادهای هوشمند گفت، تا زمانی که بیت کوین به ثبات نرسد و نگرانی ها در مورد آن از بین نرود، قیمت آن همچنان کاهش خواهد یافت. وی بیان کرد:

نوسانات بیت کوین به دلیل نگرانی درباره آینده آن است و ربطی به محدودیت عرضه آن ندارد. با کاهش این نگرانی ها، نوسانات آن نیز کم خواهد شد مگر آنکه بی ثباتی هایی در پول و ساختار خود داشته باشد. 

ارزش بیت کوین از ماه ژانویه امسال کاهش یافت و این ارز هر بار سعی داشته برای افزایش ارزش خود شوک های میان دوره ای ایجاد کند. این شوک ها به بالا رفتن ارزش آن تا ۱۰ و ۱۲ هزار دلار کمک کرده است و آن را از بازار کساد نجات داده است و اینکار باعث فشار آوردن به ارزهای دیگر شده است. از آن جایی که کاهش ۶ ماهه از سال ۲۰۱۸ شروع شده، تقریبا با ساختار کاهش سال ۲۰۱۴ آن مشابه است. بیت کوین و بازار ارز دیجیتال برای کسب ارزش ۱۰ و ۲۰ هزار دلار، باید چندین ماه در شرایط با ثبات باقی بمانند.

با توجه به سناریوهای ذکر شده و ریزش بیت کوین، احتمال دارد که ارزش بیت کوین بار دیگر به کمتر از ۶ هزار دلار برسد ، و حتی ممکن است قبل از انجام شوک تا اواخر ۲۰۱۸ ، به کمتر از ۵ هزار دلار نیز برسد. موسسه تحقیقات اقتصادی آمریکا (AIER) منتشر کرد، بیت کوین از سال ۲۰۱۳ تا بحال از دیگر ارزهای دیجیتالی با ثبات تر بوده است. اگر بیت کوین کمتر از ۵ هزار دلار شود، احتمالا توکن ها کاهش شدیدی را تجربه خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ آیا تا انتهای سال ۲۰۱۸ بیت کوین رشد قیمتی خواهد داشت؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا