اخبار آلتکویناخبار بیت کوین

۲۵ میلیارد دلار دیگر از حجم بازار ارزهای دیجیتال کم شد!

طی 24 ساعت گذشته ارزهای دیجیتال به شدت کاهش یافته اند و ۲۵ میلیارد دلار دیگر از ارزش بازار ارز دیجیتال کم شده است. بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، بیتکوین کش (BCH) و استلار (XLM) در هر دو حجم معاملات و گردش بازار به ترتیب با کاهش ۱۵ درصد، ۱۶ درصد، ۴۵ درصد و ۱۵.۵ درصد مواجه شده اند.

بیتکوین کش بیش از هر دارایی دیگری افت قیمت پیدا کرد

همانطور که انتظار می‌رفت، قیمت بیتکوین کش SV که یک فورک سخت ارائه شده توسط کریگ رایت و کالوین آیر است طی سه روز از ۱۷۰ به ۶۰ دلار کاهش یافت. با افت قیمت SV، مجموع ارزش SV و بیتکوین کش ABC از ۴۵۰ به ۲۷۰ دلار کاهش یافت.

به دلیل فورک های سخت متضاد و جنگ هش بین SV و BCH در تاریخ ۱۵ نوامبر، قیمت BCH از ۴۵۰ به ۲۷۰ دلار کاهش یافت. طبق گفته راجر ور مدیرعامل Bitcoin.com و سرمایه گذار ارز دیجیتال هیچ کدام پیروز این جنگ نبودند. فقط میزان ضرر یک طرف این جنگ نسبت به دیگری کمتر بوده است.

بر اساس شرایط فعلی بازار و شدت کاهش قیمت طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت گذشته، انتظار می‌رود که قیمت بیتکوین کش و سایر ارزهای دیجیتال مهم کاهش بیشتری داشته باشند و به نظر می‌رسد قیمت BCHABC برای اولین بار در تاریخ ۱۵ ماهه خود به ۱۸۰ دلار برسد. سایر دارایی های دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازار نظیر مونرو (XMR)، ترون (TRX)، دش (DASH)، آیوتا (IOTA) و بایننس کوین (BNB) میانگین کاهش قیمت ۱۶ درصدی را ثبت کرده اند.

با توجه به این نکته که BNB بهترین عملکرد را در بین ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۱۸ داشته است، شیب کاهش قیمت این کوین بسیار تعجب برانگیز می‌باشد.

بایننس کوین نسبت به بالاترین قیمت خود ۷۴ درصد کاهش داشته است. در مقابل بیت کوین و اتربوم به ترتیب با کاهش ۷۶.۵ و ۸۷ درصدی مواجه اند. بایننس کوین و بیت کوین سطح بالایی از ثبات را طی چند ماه گذشته و مخصوصا از ماه جولای تا نوامبر از خود نشان داده اند.

bnb بایننس کوین

هرچند طبق گزارش لری سرماک ویرایشگر ارشد شرکت دیار، از آنجایی که اتر هم چنان توسط استارت آپ های ICO بکار گرفته می شود، این کوین می‌تواند در هفته های آتی به سطح کمتری کاهش یابد. سرماک گفت:

به طور میانگین، تمام این پروژه ها ۶۲ درصد از تمام سرمایه ای که در ابتدا جذب کرده بوده اند را انتقال داده یا نقد کرده اند. به عبارت دیگر، هم چنان ۳۸ درصد میزان سرمایه اولیه را نگه داشته اند. مشخص است که بسیاری از شرکت های ICO به فروش اتر (ETH) ادامه خواهند داد تا هزینه های اجرایی و مخارج کسب و کار خود را پوشش دهند. توجه به این نکته بسیار مهم است که اکثر این پروژه ها هیچ درآمدی نداشته و احتمالا در آینده هم نخواهند داشت.

اتریوم بدترین وضعیت را در میان دیگر ارزهای دیجیتال دارد

اتر (ETH) در حال حاضر به قیمت ۱۲۰ دلار نزدیک می شود و با کاهش ۱۶ درصدی مواجه شده است، این امر بیانگر آن است که میلیون ها دلار از ارزش اتر در صرافی های ارز دیجیتال عمومی از بین رفته است که یا توسط  فروش سرمایه اتر پروژه های ICO و یا سرمایه گذاران اتر ایجاد شده است.

ارز دیجیتال اتر

از آنجایی که فشار فروش اتر در روزهای آینده افزایش می یابد، ممکن است اتر برای اولین بار پس از سال 2017 قیمت 100 دلار را تجربه کند.

به نظر شما بازار ارزهای دیجیتال با روند صعودی روبرو خواهد شد؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا