اخبار اتریوماخبار عمومی

هفته گذشته ۳۰ میلیون دلار اتر توسط ICOها فروحته شد!

ICO ها در سال ۲۰۱۷ و آغاز سال جاری شاهد رونق گسترده ای در بازار بودند. این افزایش موجب جلب توجه بسیاری از بازیکنان اصلی بازار از جمله رسانه های اصلی این حوزه شد. ظهور ICO ها یکی از دلایل روزهای پرشکوه پلتفرم اتریوم و استفاده از اتر بود.

اتریوم، به عنوان دومین ارز دیجیتالی مهم در بازار کنونی، به قراردادی هوشمندی تبدیل شد که به پیشرفت سایر پروژه ها کمک می‌کرد. به عنوان مثال  EOS و Tron از جمله پروژه هایی هستند که در حال حاضر شبکه اصلی خود را با هدف پیشی گرفتن از اتریوم آغاز کرده اند.

اگرچه اتریوم به عنوان آغازگر این حرکت نوین و پلتفرم قرارداد هوشمندی که مورد توجه توسعه دهنگان قرار گرفته است، مزایایی کسب کرده است اما این اتفاق مضراتی نیز به همراه داشته است. روند کاهشی بازار که موجب خسارات مختلفی در کل بازار شده است، تاثیر منفی به ویژه بر اتریوم داشته است.

اتریوم در سال جاری شاهد کاهشی چشمگیر در قیمت بود به شکلی که ارزش این ارز دیجیتالی به ۲۰۰ دلار رسید. کاهش ارز اتر همچنین باعث یکی از بزرگترین شوکهای فضای ارزهای دیجیتالی شد. گزارش ها حاکی از آن است که علت این کاهش حضور ICO ها بوده است. با توجه به گزارش ها، برخی از پروژه هایی که میلیون ها توکن را از طریق ICO ها جذب کردند، شروع به کلاهبرداری در بازار کردند. جدای از بحث بازار نزولی، شکست چنین پروژه هایی نیز از دلایل کاهش قیمت اتریوم قلمداد می‌شود.

علاوه بر این، کوین روکیک -یکی از کاربران توییتر- اشاره کرد که ۳۰ میلیون دلار اتر در چند روز گذشته در بازار، فروخته شده است. او در توییت خود نوشت:

ICO ها بیش از ۳۰ میلیون دلار اتر (۱۵۳۵۰۰ اتر) در این هفته خرج کرده اند. این میزان فروش بیشترین فروش هفته ای از آغاز ماه مارچ ۲۰۱۸ بوده است. بخش ترسناک این ماجرا این است که این ICOها هنوز بیش از ۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ دلار از خزانه اتر را در حساب خود دارند. آیا آنها را می‌فروشند؟ یا آنها را نگه می‌دارند؟

اتریوم های هزینه شده در ICO

با توجه به CoinMarketCap، اتریوم با ۱۹.۸۶ میلیارد دلار دارایی به قیمت ۱۹۴ دلار معامله شد. این کوین در ۷ روز گذشته شاهد کاهشی ۳۲ درصدی بوده است.

ال نواتو یک کاربر توئیتر گفت:

البته آنها خواهند فروخت. آنها با نگهداری این پول چه کاری انجام خواهند داد؟ آنها باید لامبورگینی وجزایرشان را خریداری کرده و برای بازنشستگی خود برنامه‌ریزی کنند.

علاوه بر این، اخیرا بیش از ۵.۵ میلیون دلار به کیف پول Bitfinex منتقل شده است. این میزان در حدود ۹۳،۷۵۰ اتر بود و این انتقال هیچ تأثیر قابل توجهی بر قیمت اتریوم در زمان انتقال نداشت.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا