اخبار آلتکویناخبار عمومی

تمام نگاه ها به کنفرانس هفته آینده ریپل!

عملکرد چند روز گذشته ریپل در بازار ارزهای دیجیتال، بعد از مدت ها به ما یادآوری کرد که چرا مشتاقانه این بازار را دنبال می کنیم. این اتفاق همچنین حال و هوای بازار سال گذشته (از ماه نوامبر ۲۰۱۷ تا ژانویه ۲۰۱۸) را برای همه ما زنده کرد. ارز دیجیتال ریپل، XRP در تاریخ ۱۸ سپتامبر با ارزش ۰.۲۷ دلار معامله میشد و در تاریخ ۲۱ سپتامبر به قیمت ۰.۸۰ دلار رسید، سود ۱۹۰ درصدی در زمان کمتر از ۴ روز.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

بسیاری از سایت های خبری و تحلیل گران این پامپ ناگهانی را به محصول xRapid ریپل که قرار است از ماه آینده وارد بازار شود، ارتباط دادند. بسیاری اخبار دیگری مانند نزدیک شدن کنفرانس Swell ریپل که امسال قرار است با حضور کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا و سخنرانی او انجام شود، مرتبط دانستند.

به هر حال نمی توان به طور قطعی راجع به چنین موضوعی نظر داد، چرا که ریپل بر عکس دیگر ارزهای دیجیتال به صورت متمرکز اداره می شود و مقدار زیادی از توکن های این شرکت، تحت کنترل خودشان است.

کنفرانس Swell ریپل

کنفرانس Swell به میزبانی ریپل قرار است امسال در تاریخ ۱ و ۲ ماه اکتبر (۶ روز دیگر) در سانفرانسیسکو برگزار شود. این کنفرانس با هدف ایجاد ارتباطی بین دنیای تکنولوژی، سیاست های مالی و پرداخت های جهانی برگزار خواهد شد.

سخنرانان مطرح و متخصصان بزرگی در این رویداد حضور خواهند داشت که یکی از کلیدی ترین آنها، بیل کلینتون خواهد بود. کلینتون یکی از رئیس جمهور های آمریکا به حساب می آید که به رونق شدید اقتصاد در دهه ۹۰ میلادی برای آمریکا معروف است. طبق آمار ارائه شده، اقتصاد آمریکا از سال ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۱ که دوران ریاست جمهوری کلینتون بود، سالانه چیزی حدود ۴ درصد افزایش داشته است.

معاون مشاور صندوق بین المللی پول (IMF)، راس لکوو نیز در این رویداد شرکت خواهد کرد. حضور او نیز قطعا برای سران ریپل مهم و حیاتی خواهد بود چرا که به نظر می رسد صندوق بین المللی پول تمایلاتی به بازار ارزهای دیجیتال نشان داده است.
ریپل در توئیتر خود نسبت به توجه این سازمان  واکنش نشان داد:

معاون مشاور صندوق بین المللی پول (IMF) در کنفرانس Swell حضور خواهد داشت. امیدواریم مردم متوجه شده باشند که این موضوع چقدر برای جامعه کریپتو مهم خواهد بود!

پیاده سازی xRapid در کنفرانس Swell

علاوه بر تمام این موارد، گمانه زنی هایی مبنی بر رونمایی کامل از محصول xRapid در این کنفرانس به گوش رسیده است. طبق صحبت های یکی از مدیران ارشد ریپل، این محصول با هدف تسهیل تراکنش های بانکی و سرعت بخشیدن به روند پرداخت های بین المللی است.

در نهایت می توان گفت این رویداد هم برای ریپل و هم برای جامعه کریپتو کارنسی بسیار حائز اهمیت می باشد. بسیاری از طرفداران ریپل مشتاقانه منتظر این کنفرانس هستند تا ببینند چه اتفاقاتی برای تکنولوژی این ارز دیجیتال خواهد افتاد و در نهایت تاثیرات آن روی قیمت توکن آن خواهد داشت.

نظر شما راجع به این کنفرانس چیست؟ آیا این رویداد باعث افزایش دوباره قیمت ریپل خواهد شد؟

منبع
ethereumworldnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا