اخبار بلاکچیناخبار عمومی

عرضه محصولات بلاک چینی توسط آمازون در بازاری قرمز!

خدمات وب آمازون (AWS) که شاخه دیجیتالی این شرکت محسوب می شود، به تازگی محصولات جدیدی مبنی بر فناوری بلاک چین ارائه داده است. تصمیم عرضه این خدمات مصادف شد با دوره ای که بازار ارز دیجیتال بیش از یکسال پایین ترین حد خود را تجربه می‌کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

محصولات بلاکچینی AWS آمازون

 AWS همچنان بر روی ظرفیت ها و پروژه های گوناگون تکنولوژی بلاک چین کار می کند. این شرکت در هفته گذشته از اجرای دو سرویس جدید که شامل بلاک چین مدیریت شده (Managed Blockchain) و پایگاه داده دفتر کل کوانتومی آمازون (QLDB) است، خبر داد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی این شرکت، بلاک چین مدیریت شده آمازون یک سرویس کاملا مدیریت شده است که باعث سهولت در ایجاد و مدیریت شبکه مقیاس پذیر بلاک چین می شود. برای انجام این کار، AWS از هایپرلجر فابریک و شبکه اتریوم استفاده کرد. این محصول جدید، مخارج کلی مورد نیاز برای ایجاد شبکه را حذف می‌کند و در آن واحد به منظور پاسخگویی به تقاضای کاربران به طور خودکار مقیاس پذیری را انجام می‌دهد.

با QLDB آمازون، می توان فعالیت شبکه را تجزیه و تحلیل و اطلاعات ارزشمند در مورد آن کسب کرد. بلاک چین مدیریت شده همچنین قادر به تکرار یک کپی غیر قابل تغییر از فعالیت شبکه و ارسال آن به QLDB است.

اندی جسی مدیرعامل AWS گفت این شرکت پس از درک و تشخیص مشکلات موجود، سرمایه های خود را در محصولات یا خدمات خاصی هزینه می‌کند. وی افزود این موضوع همان نکته ای است که شرکت های دیگر باید متوجه آن شوند. جسی توضیح داد که AWS به تقاضای کاربران موجود پاسخ می‌دهد. برخی از رایج ترین موارد استفاده کاربران عبارتند از رهن خانه، سوابق درمانی، پیگیری زنجیره تامین و سوابق خودرو و وسایل نقلیه.

به نظر می رسد که محصول بلاک چین مدیریت شده در امتداد محصول پیشینی است که در ماه آوریل به نام الگوهای بلاک چین AWS  ارائه شده است.

چنین تصمیمی از سوی آمازون برای تولید این محصولات می تواند تاثیرات مثبتی بر روی بازار بگذارد. این اتفاق نشانگر این نکته است که هنوز شرکت های مهم تمایل به سرمایه گذاری در این بازار داشته و به آینده آن امیدوار هستند. آمازون تنها شرکتی نیست که محصولات جدید را روانه بازار می کند. کوین بیس (Coinbase) اخیرا میز معاملاتی OTC را راه اندازی کرده است تا سرمایه گذاران سازمانی و ثروتمند بتوانند در یک محیط قانونی وارد بازار شوند.

ظاهرا شرکت ها توجه خود را به آینده فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال معطوف می‌کنند. ماه نوامبر، ماه بسیار سختی برای ارزهای دیجیتال بود، اما به نظر می‌رسد که ماه دسامبر با روند مثبتی شروع شده است.

به نظر شما آیا با ورود شرکت های بزرگ به این صنعت بازار ارز دیجیتال با رشد مواجه خواهد شد؟

منبع
usethebitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا