اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

اتفاقی عجیب؛ افزایش ۱۰ درصدی توکن بت (BAT) در بازار خرسی!

توکن بت (BAT) در ماه اخیر نسبت به جایگاه خود در جدول ارزهای دیجیتال، بسیار خبرساز بوده است. ممکن است این وضعیت برای توکن بت همانند آرامش قبل از طوفان باشد. طی نوسانات ریزش های بازار، توکن بت ثبات قابل توجهی در تغییرات قیمت داشته است و پس از لیست شدن در دو صرافی بزرگ ارز دیجیتال، جایگاه خاصی برای خود پیدا کرده است. بررسی دقیق تر این توکن نشان می‌دهد که خرس ها باعث تضعیف بعضی از رقبای بت شده اند تا این توکن را به جایگاه قبلی خود برگردانند.

نمودار بت

علی رغم نوسانات توکن BAT، از ماه اکتبر این توکن به ثبات چشمگیری دست یافته است. توکن BAT در محدوده قیمت ۰.۱۶ الی ۰.۲۵ دلار پابرجا مانده است. در این بین ارزش بازار آن در اوایل ماه نوامبر از ۳۰۰ به ۲۰۰ میلیون دلار رسید و با ضرر زیادی مواجه شد به طوری که باعث شد این توکن طی فقط سه هفته، ۲ میلیون دلار از دست بدهد. در حال حاضر ارزش بازار بت ۲۱۳ میلیون دلار است. توکن BAT یکی از چندین توکنی است که از شروع جنگ هش تا ۴ میلیارد دلار ضرر کرده اند.

اوضاع در سه هفته قبل متفاوت بود. در آن زمان، توکن های لیسک و آنتولوژی جایگاه BAT را گرفته و در زمانی کمتر از یک هفته آن را به رده ۳۴ ارزهای دیجیتال کشاندند. در واقع توکن بت قبل از شروع ریزش شدید ارزهای دیجیتال قربانی شده بود.

پس از لیست شدن توکن BAT در صرافی کوین بیس پرو کمتر از دو ساعت طول کشید تا قیمت این ارز دیجیتال کاهش تدریجی داشته باشد. این صرافی بزرگ آمریکایی در شرایط بازار نزولی، توکن BAT را در صرافی اصلی کوین بیس لیست کرد، به این امید که حجم معاملاتی و قیمت آن افزایش یابد.

آیا توکن بت روند رو به رشدی خواهد داشت؟

منبع
zycrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا