اخبار آلتکویناخبار بیت کویناخبار عمومی

مسیح بیت کوین: بیت کوین کش همان بیت کوین است!

راجر ور مدیر عامل bitcoin.com که به مسیح بیت کوین معروف است اخیرا در توییتر خود نوشت که حامیان بیت کوین (BTC) در مقابل تعریف اصلی بیت کوین که در وایت پیپر آن وجود دارد جبهه گرفته اند. این بیانیه در رسانه اجتماعی وی با انتقادهای بسیاری مواجه شد. راجر ور توییت کرد:

این واقعیت را در نظر بگیرید که حامیان بیت کوین مخالف وایت پیپر آن هستند. در این وایت پیپر بیان شده که بیت کوین چیست. بیت کوین کش همان بیت کوین است.

این اولین باری نیست که راجر در مقابل بیت کوین و به پشتیبانی از بیت کوین کش BCH سخن می‌گوید. وی به طور مکرر بیت کوین کش را به عنوان توکن ایده آل ساتوشی ناکاموتو تبلیغ کرده است. اخیرا او بیان کرد که بیت کوین کش یک سیستم پول نقد الکترونیکی همتا به همتا است، چرا که بیت کوین کش تعداد تراکنش های بیشتری در یک روز پردازش می‌کند در حالی که هزینه تراکنش کمتری نسبت به بیت کوین دارد.

بیانیه وی در شبکه‌های اجتماعی توسط بسیاری از حامیان و همچنین مخالفان  مورد توجه قرار گرفت. بعضی از افراد مدعی بودند که اگر بیت کوین آنطور باشد که در وایت پیپر توسط ساتوشی ناکاموتو اشاره شده است، چندین جایگزین وجود دارد که خدمات مشابه ارائه می‌دهند، پس آن ها نیز بیت کوین می‌باشند. در همین راستا و در جواب به راجر ور، جامعه توییتری واکنش‌های زیادی نشان دادند.

رادنی تامبلینگ در توییتر خود گفت:

بخش مربوط به پرداخت های کوچک به سایت های مخصوص بزرگسالان از طریق ارز دیجیتال ورج (Verge) امکان پذیر است. پس بر اساس وایت پیپر بیت کوین، ورج هم بیت کوین است.

جامعه بیت کوین به دفاع از بیت کوین پرداخت و بیان کرد که بیت کوین هم چنان مقید به نگرش ساتوشی مانده است. خبرهای مربوط به پذیرش بیت کوین توسط استارباکس نیز باعث برانگیخته شدن این موضوع شد. این بیانیه هم چنین به شدت مورد حمایت جامعه بیت کوین کش قرار گرفت. دیوید یکی دیگر از توییتری ها نوشت:

ور تا به حال چندبار یک فنجان قهوه از این طریق خریده است؟ این کار کاملا مهمل و بی معنی است!

پلیموت فریماسیون هم گفت:

ور می خواهی با کوین بیت کوین کش خودت به استارباکس بری؟ خب باید بگم نمی تونی!

کریاگ میسون نیز گفت:

زمانی که استارباکس کریپتو را پذیرفت یک تیم هوشمند انتخاب خواهد شد تا بررسی کند کدام یک از این ارزها قابل قبول می باشد. آنها فقط به قابل استفاده بودن و سودآوری آن اهمیت می دهند. آنها احتمالا در مورد شبکه لایتنینگ، بیت کوین کش و سایر موارد تحقیق خواهند کرد.

وی افزود:

در نظر بگیرید که هر کدام چگونه در فروشگاه های خود توسعه می‌یابند. آن ها متخصصین را به کار می‌گیرند، نسبت هزینه ها به مزایا را مقایسه کرده و همه چیز را امتحان می‌کنند. آن ها متوجه شدند که LN باید آنلاین باشد، نمی‌تواند پرداخت های بزرگ را انجام دهد و مشکل کلی در استفاده از آن وجود دارد. آن ها مشاهده می‌کنند که بیت کوین کش و سایر ارزهای دیجیتال به خوبی و با اطمینان کار می‌کنند. به روند های پذیرش نگاهی خواهند انداخت. من بسیار شک دارم که در آخر و با بررسی همه اینها از بیت کوین کش استفاده کنند.

نظر شما چیست؟ آیا شما با راجر ور هم نظر هستید؟

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا