اخبار آلتکویناخبار عمومی

کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا سخنگوی اصلی کنفراس Swell ریپل خواهد بود!

خبری بسیار مهم برای جامعه کریپتوکارنسی؛ بیل کلینتون چهل و دومین رییس جمهور ایالت متحده سخنگوی اصلی کنفرانس Swell که برگزار کننده آن شرکت ریپل می‌باشد، خواهد بود. در این کنفرانس رهبران سیاسی و پیشروهای حوزه اقتصادی و فناوری جهان به یکدیگر می‌پیوندند.

هنگامی که فناوری پیشگامانه اینترنت و قانون گذاری های مربوطه در یک دوره با هم ظهور کردند، رییس جمهور کلینتون در رشد سریع و پذیرش این فناوری سهم بسزایی داشت و باعث شکل گیری اینترنت به شیوه امروزی شد. وی هم چنین برنامه هایی را به اجرا درآورد که همچون پلی برای حوزه های مختلف دیجیتالی بوده است و این فناوری جدید را در اختیار جوامع سراسر جهان قرار داد.

امروزه اهمیت این موارد بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. همانند ظهور و انفجار اینترنت در دهه ۹۰ میلادی، امروز هم ما شاهد چالش دیگری می‌باشیم. دارایی های دیجیتال و فناوری بلاک چین تبدیل به موجودیت های با ارزشی شده‌اند. این تکنولوژی روشی است که شرایط جدید مالی به وجود می آورد و باعث خلق فرصت های اقتصادی می شود. با این حال هنگامی که صحبت از پتانسیل این فناوری جدید به میان می‌آید، سیاستگذاری مناسبی مورد نیاز است تا بدون حذف نوآوری ها، از مشتریان در برابر خطرات موجود محافظت کرد.

جین اسپرلینگ رییس شورای اقتصادی ملی و مشاور رییس جمهور کلینتون و اوباما، جلسه پرسش و پاسخی با بیل کلینتون تدارک دیده است که کلینتون در این سخنرانی به آنها پاسخ خواهد داد. برنامه های کنفرانس Swell امسال شامل موارد زیر می باشد:

  • شرکت های خدمات مالی که از فناوری بلاک چین در محصولات خود استفاده می کنند
  • فرصت های جدید بازار در حوزه پرداخت و انتقال پول، تجارت الکترونیکی و بازار حقوقی
  • چارچوب هایی برای قانون گذاری دارایی های دیجیتال در سراسر اروپا، آسیا و خاورمیانه

کنفرانس Swell روزهای ۱ و ۲ اکتبر در سانفرانسیسکو کالیفرنیا برگزار می شود. انتظار می رود در هفته های آینده اخبار بیشتری در این زمنیه منتشر شود.

نظر شما چیست؟ آیا این اخبار شرایط جدیدی را برای دنیای بلاک چین ایجاد خواهد کرد؟

منبع
ripple

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا