اخبار آلتکوین

همکاری ریپل و میلیاردر بزرگ، بیل گیتس!

ریپل در سال گذشته با کمپانی ها و شرکت های بزرگی اعلام همکاری کرد و اینبار بنیاد بیل گیتس همکاری خود را با ریپل گسترش می‌دهد تا ارسال پول به بخش های فقیر دنیا که فاقد زیرساخت قوی سیستم های مالی و پرداختی هستند، آسان تر شود.

به گفته قائم مقام این بنیاد میلر ابل، در حال حاضر آنها با ریپل و پلتفرم کسب درآمد Coil همکاری می کنند تا بتوانند راهی سریع و موثر برای ارسال مستقیم کمک های خیریه به افراد نیازمند بیافرینند.

ما با ریپل و Coil برای پیاده سازی پروتکل میان لجری و کشف راه های #Mojaloop که می تواند سیستم های پرداخت به فقرا را پشتیبانی کند، مشارکت می کنیم.

در همین حال، وام های پشتیبانی شده توسط XRP در Nexo در دسترس است. که شرکت نکسو آن را “اولین و تنها وام دهنده کریپتو” نامیده  و تصمیم دارد از XRP به عنوان وثیقه استفاده کند.

وام های پشتیبانی شده توسط XRP در پلتفرم نکسو در دسترس می‌باشند. این موضوع ما را به اولین و تنها وام دهنده کریپتو تبدیل می‌کند. وثیقه این وام ها نیز XRP می‌باشد. به این ترتیب دسترسی آنی به پول نقد دارید و هم چنین از مزایای بالقوه XRP نیز بهره مند می‌شوید.

پلتفرم Omni خبر از آغاز اجرای پشتیبانی از XRP داد. این پلتفرم اشتراک گذاری اقتصادی این امکان را فراهم می کند تا هر کس بتواند اجناس روزمره خانه خود را به جای آنکه آنها را در کمد نگهداری کند به دیگران اجاره دهد.

هنگامی که افراد اجناس شما را اجاره می کنند، شما می توانید مبلغ مورد نظر را به شکل XRP یا دلار آمریکا دریافت کنید. این شرکت در حال حاضر در منطقه سان فرانسیسکو و پورتلند قرار دارد و قصد دارد در آینده دامنه فعالیت خود را گسترش دهد.

نظر شما در مورد استفاده از راهکارهای بلاک چینی و ارز دیجیتال در کشورهای فقیر چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشترک بگذارید.

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا