مقالات عمومی

چرا بزرگان بازار کریپتو به آینده آن خوش بین هستند؟

مایک نوگراتز، جیم بریر و تیم دراپر برخی از سرمایه گذاران میلیاردر در بازار مالی سنتی هستند که نسبت به روند طولانی مدت ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری بلند مدت در این حوزه خوش بین هستند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

اما پس از کاهش شدید ۸۵ درصدی بازار ارزهای دیجیتال چگونه این سرمایه گذاران بزرگ می توانند هنوز چنین نگرش مثبتی نسبت به جهان کریپتو داشته باشند؟

از آنجایی که اکثرا سرمایه گذاران فردی تنها بخشی از ثروت خود را سرمایه گذاری می کنند به همین دلیل می توانند زیان های حاصله از کلاس های دارایی یا ارزهای دیجیتال با نوسان شدید مانند اتریوم و بیت کوین را مدیریت کنند.

این امر در سرمایه گذاری های دیگر نظیر املاک یا بازارهای سنتی نیز صدق می کند. حتی در صورت روند نزولی بازار و بازارهای خرسی سرمایه گذاران ثروتمند توانایی حفظ اموال خود را دارند.

اما سرمایه گذاران معمولی یا خرده که برای مدیریت مخارج و فعالیت روزانه خود نیاز به گردش مالی و دستیابی به پول نقد دارند، توان ذخیره داریی خود را نداشته و مجبور به فروش دارایی هایی با ریسک بالا می شوند که این خود در موقعیت هایی مانند بازارهای کاهشی ضرر و زیان بسیاری به همراه دارد.

بازار کریپتو

شاید یکی از مهمترین عواملی که باعث چنین نگرش مثبتی نسبت به سرمایه گذاری بلند مدت در این حوزه می شود، نگاه این سرمایه گذاران میلیاردر به تاریخچه عملکرد بیت کوین است. در طی ۹ سال گذشته، بیت کوین از به وجود آمدن پنج حباب افزایش قیمت صدمه دید که منجر به افت ۸۵ درصدی این ارز دیجتال به طور میانگین و همچنین رشدی چشمگیر به بالاترین حد ممکن شد.

در وال استریت، بسیاری از سرمایه گذاران برجسته که در حال حاضر در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند، با حباب های بسیاری روبرو و از آنها گذر کرده اند و هنگامی که تصمیم به سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید از نظر آنها چنین اتفاقاتی بی دلیل رخ نمی دهد.

هم چنین سال جاری به سرمایه گذاران نشان داده است ارزهای دیجیتال به عنوان یک کلاس دارایی زودگذر نمی‌باشد زیرا هم تجارت های مرتبط با ارزهای دیجیتال و هم سازمان های مالی مهم نظیر اقدامات NYSE، نزدک و ICE به ایجاد و تقویت زیرساخت های پیرامون این کلاس دارایی ادامه می‌دهند.

جیم بریر سرمایه گذار میلیاردر، اذعان کرد که بهترین دانشمندان کامپیوتر در فضای بلاک چین گرد هم آمده اند و خارج شدن از این صنعت کار عاقلانه ای نیست:

بسیاری از دانشمندان علوم کامپیوتر و دانشجویان دکترا و فوق دکترا به دلیل علاقه و آگاهی از نتاج ظهور بلاک چین در این حوزه کار می کنند، قطعا شما نمی خواهید در برابر بهترین و درخشان ترین تکنولوژی در جهان بایستید و مخالفت کنید.

بیت کوین چه زمانی بهبود می یابد؟

به طور متوسط، ۶۷ هفته برای هر بار بهبود و بازسازی قیمت بیت کوین در گذشته زمان صرف شد و پس از آن این ارز به بالاترین قیمت خود رسید.

لزوما گذشته تضمین عملکرد آینده ارزهای دیجیتال نیست، بلکه اشاره ای به نحوه عملکرد بازار به طور معمول و در برابر فروش های گسترده است.

به نظر شما روند بازار ارزهای دیجیتال چگونه است؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا