اخبار بلاکچیناخبار عمومیاطلاعیه صرافی

ورود بایننس به عرصه آموزش؛ آکادمی بایننس راه اندازی شد

بایننس که یک اکوسیستم بلاک چین متشکل از صرافی (اکسچنج)، آزمایشگاه ها، سکوی پرتاب، اطلاعات و موسسه خیریه می‌باشد، امروز اعلام کرد که کار بر روی موسسه آموزشی خود با هدف پرورش دانش بیشتر در خصوص بلاک چین را آغاز کرده است. این صرافی ارز دیجیتال محبوب، پلتفرمی با نام بایننس آکادمی برای عموم ایجاد کرده است تا آموزش هایی درباره بلاک چین و ارزهای دیجیتال را همگانی کند.

این موسسه با ارائه یک فروشگاه مربوط به مقاله ها و ویدئوهای آموزشی به چالش بلاک چین و اساس دانش کریپتو موجود در اینترنت خواهد پرداخت. بایننس آکادمی آخرین ستون اکوسیستم این صرافی کلان می‌باشد و به دنبال تبدیل خود به یک مرجع جهانی برای تمام امور مربوط به کریپتو است.

بایننس آکادمی که با دامنه www.binance.vision در دسترس است، به طور جهانی در دسترس خواهد بود و طیف وسیعی از موضوعات اساسی و پیشرفته را در برخواهد گرفت که این موضوعات شامل بلاک چین و کاربردهای آن تا ارزهای دیجیتال و بهترین اقدامات امنیتی می‌باشد.

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل بایننس در خصوص ماهیت سریع این صنعت گفت که برنامه آموزشی این موسسه به طور مستمر برای بازتاب شرایط و استراتژی های دنیای واقعی گسترش و تطبیق خواهد یافت. وی بیان کرد:

ماموریت بایننس آکادمی، گسترش دانش درباره قدرت بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. بایننس آکادمی این ماموریت را با ارائه جهانی محتواهای آموزشی جامع و در دسترس انجام خواهد داد. ما در پذیرش و به کارگیری پلتفرمی که برای مصرف کننده و تولیدکنندگان محتوا، باز است بسیار مراقب بوده ایم. کاربران می‌توانند موضوعات جدید که دوست دارند یاد بگیرند را پیشنهاد دهند و هم چنین کار خود را برای بررسی و اشتراک گذاری در کنار محتواهای تولید شده در آکادمی ارائه دهد. ابتدایی ترین حرکت انقلابی، ایجاد دانش است. با در نظر گرفتن ماهیت پیشرفته کاربران که از طریق اکوسیستم بایننس به آن دست یافتیم، مسئول رواج دادن دانش کریپتو و بلاک چین به سایر جهان می‌باشیم. هدف ما ارائه دسترسی جهانی، جامع بودن و استفاده آسان از تجربیات آموزنده آنلاین با استفاده از بایننس آکادمی می‌باشد.

کاربران هم چنین می‌توانند در بایننس آکادمی برای مرور کلمات تخصصی اقتصاد بلاک چین، واژگان مدنظر خود را بوکمارک و ذخیره کنند. این موسسه با هدف رشد مشارکت جامعه در مراحل اولیه به صورت عمومی شروع به کار کرده است. علیرغم محتواهای موجود در بایننس آکادمی، از ارائه محتوای کاربران نیز استقبال می‌شود.

منبع
cryptoninjas

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا