اخبار آلتکویناطلاعیه صرافی

دوره سه ماهه سوزاندن توکن‌های بایننس فرا رسید

بایننس یکی از محبوب ترین اکسچنج های ارزهای رمزنگاری شده در جهان، به کاربرانش یادآوری کرد که دوره سه ماهه ی سوزاندن توکن‌های بایننس فرا رسیده است.

اما این کار به چه معنی است؟

در روز پنج شنبه، بایننس در توییتر پیامی را منتشر کرد:

فرصت زیادی تا زمان سه ماهه ی سوزاندن کوین های بایننس باقی نمانده است. فکر می‌کنید چه تعداد BNB در این دوره سوزانده خواهد شد؟

توکن بایننس (BNB) توکنی با استاندارد ERC۲۰ می‌باشد که روی بلاکچین اتریوم راه اندازی شده است. اکثر کاربران اکسچنج بایننس می‌دانند زمانی که کارمزدها از طریق BNB پرداخت می شود به میزان قابل توجهی هزینه های معاملاتی کاهش می یابد.

با این وجود، بسیاری از کاربران نمی‌دانند که Binance هر سه ماه، درصد مشخصی از BNB ها را می‌سوزاند.

در زمان ایجاد آن، محدودیت ۲۰۰ میلیون برای تعداد BNBها قرار داده شد به طوری که هیچ توکنی در آینده ایجاد نخواهد شد. همانطور که در وایت پیپر این شرکت توضیح داده شده است :

هر سه ماه، ما از ۲۰% سودمان برای از بین بردن و بازخرید BNBها استفاده خواهیم کرد، تا زمانی که ما ۵۰% تمام BNBها را خریداری کنیم (۱۰۰ میلیون BNB). تمامی تراکنش های بازخریدها در بلاکچین اعلام خواهد شد. ما در نهایت ۱۰۰ میلیون BNB را نابود خواهیم کرد و تنها فقط ۱۰۰ میلیون BNB باقی خواهد ماند.

تنها دو بار سوزاندن BNBها اتفاق افتاد که یکی در اکتبر ۲۰۱۷ و دیگری در ژانویه ۲۰۱۸ رخ داد. هر دوی این از سوزاندن BNBها در اوسط ماه های مربوط به خود اعلام شدند، که اولی در ۱۸ اکتبر و دومی در ۱۵ ژانویه اعلام شد.

شاید دلیل اینکه بایننس در بازار سه پله صعود کرد همین اعلام خبر سوزاندن توکن‌های بایننس بود که در دیرترین حالت در ۱۸ آوریل ۲۰۱۸ اتفاق خواهد افتاد.

Binance

در اولین سوزاندن BNBها که اتفاق افتاد تعداد ۹۸۶,۰۰۰ BNB از تعداد کل عرضه بایننس از بین رفت، در حالی که بار دوم تعداد بسیاری بیشتری معادل ۱,۸۲۱,۵۸۶ BNB سوزانده شد. این روند به ما نشان می‌دهد که در دفعه سوم BNBهای بیشتری از مجموع کل BNBهای عرضه شده از بین خواهند رفت. با توجه به حجم معاملات صورت گرفته در اکسچنج، در حال حاضر BNB دارای عرضه کل ۱۹۷,۱۹۲,۳۸۲ و همچنین با گردش ۱۱۶,۲۶۱,۶۰۴ می‌باشد.

این نکته‌ی مهمی است که اکسچنج های ارزهای رمزنگاری‌شده مثل اکسچنج معتبر و محبوب بایننس همیشه بدون در نظر گرفتن اینکه ما در بازار نزولی هستیم یا خیر، به دنبال افزایش سودشان هستند. به نظر شما آیا این بار هم توکن بایننس با سوزاندن توکن‌هایش دچار افزایش قیمت می‌شود؟

منبع
bitcoinist

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا