اطلاعیه صرافی

استفاده جالب از توکن BNB در صرافی غیرمتمرکز بایننس!

چانگ پنگ ژائو یا همان CZ، بنیانگذار بایننس بزرگترین صرافی ارز دیجیتال از لحاظ حجم معاملاتی، بیانیه ای در خصوص صرافی غیرمتمرکز جدید خود با نام دکس (DEX) منتشر کرد. وی خاطر نشان کرد که توکن BNB به عنوان گس اصلی (کارمزد) کاربرد خواهد داشت و در آن پلتفرم سرمایه کاربران کنترل نخواهد شد. CZ در توییتر خود بیان کرد:

 یک نشست تاثیرگذار برای بایننس و دکس (صرافی غیرمتمرکز) برگزار شد، به طوری که توکن BNB گس اصلی خواهد بود و این صرافی سرمایه کاربران را کنترل نخواهد کرد. نسخه بتا عمومی آن اواخر سال پایانی و یا اوایل سال جدید ارائه خواهد شد. ما حتی روزهای شنبه هم بدون استراحت کار می‌کنیم.

بایننس اوایل این ماه پس از گزارش باربارا آندروود در مورد ارزهای دیجیتال با بحث هایی روبرو شد. آندروود در یکی از توییت های خود آشکار ساخت که بایننس یکی از سه صرافی(اکسچنج) ارز دیجیتال بوده که مشکوک به عملیات غیرقانونی در نیویورک است. دو صرافی دیگر Gate.io و Kraken می‌باشند.

مدیرعامل بایننس در مصاحبه اخیر خود در مورد محیط قانونمند در ایالت متحده صحبت کرد. وی بیان کرد که این صرافی برخلاف صرافی های ارز دیجیتال کوین بیس و جمینی، تا به حال بر تمام روش ها و کشورهای دیگر خارج از آمریکا تمرکز کرده است.

وی همچنین افزود کشورهای دیگر برای این شرکت بازار بزرگتری نسبت به آمریکا دارند. محیط قانونی در هر کشور متفاوت است. بنابراین بسیاری از مقامات برای به دست آوردن یک چارچوب مناسب زمان خواهند گذاشت زیرا هم چنان در فرآیند یادگیری و تطبیق می‌باشند.

یکی از کاربران در توییتر بیان کرد:

این خبر خوبی برای توکن BNB است اما دکس در نیمسال اول 2019 با ازدحام روبرو خواهد شد.

CZ در پاسخ به این فرد گفت:

مردم در مورد بایننس نیز همین نظرات را می دادند که فضای صرافی پر ازدحام است، چرا..

فرد دیگری این چنین نوشت:

اگر آنها لایه خصوصی تراکنش اصلی ایجاد کنند نقدینگی بسیار بالایی خواهند داشت.

آیا صرافی های غیرمتمرکز می توانند فضای بهتری برای کاربران ارز دیجیتال به وجود آورند؟ دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا