اخبار آلتکوین

افزایش ۲۰ درصدی قیمت BNB در اوضاع نابسامان بازار!

توکن بایننس کوین یا BNB که در حال حاضر تخفیف ۲۵ درصدی در کارمزدهای صرافی را به کاربران ارائه می‌دهد، طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد فعالیت معاملاتی چشمگیری بوده است و قیمت آن با افزایش ۲۰ درصدی به بیش از ۶ دلار رسید و در ادامه به ۵.۸۵ دلار برگشت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

عوامل متعددی در این موضوع نقش داشتند. افزایش معاملات ناشی از لیست شدن چند استیبل کوین جدید در بایننس و جذب معامله کنندگان جدید از عوامل محتمل این افزایش قیمت می‌باشد.

عامل دیگر این است که در خبرها بیان شد، تریپیو (Tripio) این توکن کریپتو را به عنوان یک گزینه پرداخت برای رزرو ۴۵۰ هزار هتل در سراسر جهان به ۱۰ میلیون کاربر بایننس ارائه کرده است.

قیمت BNB

عامل سوم می‌تواند این مورد باشد که صرافی بایننس فرآیند بازخرید تعهدات سه ماهه خود را شروع کرده است. بخش مربوط به BNB این است که تا ۲۰ درصد سود بایننس متعلق به این توکن می‌باشد. بایننس بزرگترین صرافی کریپتو و یکی از بزرگترین صرافی های جهان می‌باشد که روزانه رقم باورنکردنی بیش از نیم میلیارد دلار را انتقال می‌دهد.

بایننس تا ۲۰ درصد سود توکن های BNB را بازخرید می‌کند و سپس توکن های بازخرید شده را از بین می‌برد. میزان تولید شده اولیه، ۲۰۰ میلیون توکن بود که ۱۹۰ میلیون توکن هم چنان موجود می‌باشد.

طی ۴ سال اول حضور توکن BNB، اگر کاربران پرداخت های خود را با این توکن انجام می‌دادند، تخفیف تدریجی در کارمزد صرافی دریافت می‌کردند. به این ترتیب از جانب معامله کنندگانی که در صدد کاهش و پس انداز هزینه ها بودند، تقاضا برای این توکن ایجاد شد و کسانی که این توکن را با قیمت کمتری خریده بودند، اکنون می‌توانند بدون کارمزد های معاملاتی، این توکن را فروخته و سود کسب کنند.

توکن BNB عمدتا در بایننس معامله شده است و بخش بسیار کمی نیز در HitBTC، LBank، AirSwap و سایر صرافی ها معامله می‌شود.

از آنجایی که مورد اصلی استفاده از توکن BNB انحصاری نیست، تعیین سقف قیمت برای آن دشوار است. با توجه به اینکه کاربران برای توکن BNB به پرداخت کارمزد نیاز ندارند، اگر قیمت این توکن بسیار زیاد شود، استفاده از آن کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد و بیشتر به یک کالای مبادلاتی تبدیل می‌شود. هرچه کاربران کمتر بخواهند از این توکن استفاده کنند، تقاضا برای آن نیز کمتر خواهد شد.

در نتیجه ارزیابی و پیش بینی عملکرد این توکن به یکی از سخت ترین توکن ها تبدیل می‌شود. با این وجود این توکن در بازار متوسط کریپتو عملکرد خوبی دارد. در حال حاضر قیمت این کوین در سایت کوین مارکت کپ، ۶.۱۴ دلار می باشد.

نظر شما در مورد عملکرد BNB چیست؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا