مقالات عمومی

بایننس برای تبدیل شدن به یک قدرت جهانی می جنگد

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملاتی اقدام به جذب معامله کنندگانی کرده است که حجم زیادی از سرمایه را معامله می کنند تا از این طریق خود را به یک مرکز جهانی قدرتمند تبدیل کند. این صرافی به تازگی دفتر مرکزی خود را در کشور مالت افتتاح کرده و حوزه فعالیت خود را از یک سو تا جرسی و لیختن اشتاین و از سوی دیگر تا اوگاندا و سنگاپور گسترش داده است.

میزان تخفیف ها موجب افزایش چشمگیر فعالیت تجاری سرمایه گذاران سازمانی شده است. بایننس اذعان کرد که بخشی از استراتژی این صرافی تمرکز بیشتر بر حمایت از دارندگان حساب های حقوقی از طریق ایجاد یک روند ثبت نام مستقیم دارد. از این روی کاربران می توانند یک حساب کاربری ایجاد کرده و این حساب را به سطح یک حساب حقوقی ارتقاء و هویت خود را تصدیق کنند. پس از تایید درخواست، آنها می توانند روزانه تا سقف ۱۰۰ بیت کوین از حساب خود برداشت کنند.

 بایننس اذعان کرد که سیستم API آنها نقش کلیدی ایفا می کند.

بایننس

برای کسب اطمینان از حداکثر امنیت، ما سطوح گوناگونی از دسترسی API را با سفارشی سازی تراکنش، معاملات و مجوزهایی که در وضعیت «فقط خواندن» قرار دارند، ارائه می دهیم. علاوه بر این، ما تنظیماتی را برای محدود کردن آدرس هایی که می توان از آنها پول برداشت کرد طراحی کرده ایم و همچنین از برداشت پول از طریق یک آدرس خارجی جلوگیری می کنیم.

این صرافی همچنین خدمات جدیدی را به معامله گران تمامی سطوح ارائه می دهد.

بخش جدید تحقیقاتی بایننس خدمات گوناگونی مانند دسترسی آزاد، گزارشات تحقیقات انجام شده در مورد پروژه های بلاک چین و همچنین افزایش میزان شفافیت و بهبود کیفیت کلی اطلاعات موجود در فضای ارزهای دیجیتالی ارائه می دهد.

 چندین ویژگی و امکانات تازه از جمله پشتیبانی از ۲۰۰ حساب زیر مجموعه، انتقال تراکنش بدون کارمزد میان این حساب ها و کنترل کامل حساب های زیرمجموعه، از جمله تنظیم مجدد ۲FA، حذف کلید های API و یا دستورات و کلمه عبور، یا حتی مسدود کردن حساب های زیر مجموعه را در سه ماه پایانی سال ارائه خواهد داد. با وجود رشد چشمگیر بایننس، مدیر عامل این صرافی چانگ پنگ ژائو اخیرا در مصاحبه ای گفت که با توجه به کاهشی ۹۰ درصدی حجم معاملات نسبت به ماه ژانویه، او راه اندازی صرافی های جدید را توصیه نخواهد کرد.

اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که راه اندازی یک صرافی معمولا یک ایده واقعا بد است. این مدل کسب و کار واقعا مورد اعتماد و قابل تکیه نیست. در چنین کسب و کاری شانس موفقیت بسیار پایین است، حتی بسیار پایین تر از استارتاپ های قانونی اینترنت است. صرف نظر از شرایط بازار، صرافی ها از آن دسته مشاغل دشوار برای راه اندازی و فعالیت هستند. در حال حاضر فکر می کنم مردم میزان معاملات و تراکنش های خود را بسیار کاهش داده اند، اما اعتقاد دارم که تعداد صرافی ها بیشتر از کوین های موجود در بازار است. بنابراین هنوز افراد در حال تلاش برای راه اندازی صرافی ها هستند تا شروع پروژه های دیگر. اما راه اندازی یک صرافی هنوز واقعا مشکل است. شما باید حق امنیت و خدمات حقوق مشتری را ارائه کنید. شما باید سیستم استفاده از محصولات را برای هر فرد در سراسر جهان آسان کرده و امکان دسترسی سریع را ایجاد کنید. تمامی اینها مشکلاتی است که بر سر راه خود با آنها مواجه می شوید. بنابراین برای هر کسی که خواستار یک شیوه زندگی سالم است، ورود به چنین عرصه ای را هرگز پیشنهاد نمی کنم.

نظر شما در مورد پیشرفت های صرافی بایننس چیست؟

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا