اخبار بلاکچیناطلاعیه صرافی

حذف چهار کوین از فهرست صرافی بایننس و مسدود کردن ۱۲۰۰ بیت کوین!

صرافی محبوب بایننس (binance)، به صورت دوره ای تمام کوین هایی که در پلتفرم آن فهرست بندی شده اند را به منظور حمایت از کاربران و تمام سهامداران این صرافی مورد بررسی قرار می‌دهد.  لازم به ذکر است که این بررسی با هدف حذف چهار کوین از پلتفرم این صرافی انجام می‌شود.

ما تصمیم گرفتیم که تا فعالیت کوین های زیر را متوقف و از فهرست خود در تاریخ ۱۲/۱۰/۲۰۱۸ در ساعت ده صبح حذف کنیم:
بایت کوین (Bytecoin یا BCN)
چت کوین (ChatCoin یا CHAT)
آیکونومی (Iconomi یا ICN)
ترایگرز (Triggers یا TRIG)
دریافت این کوین ها و توکن ها همچنان تا تاریخ ۲۰۱۸/۱۱/۱۲ ساعت ۱۰:۰۰ صبح از صرافی بایننس امکان پذیر است.

چرا آنها حذف می‌شوند؟

همانطور که قبلا گفته شد، یک تیم در صرافی بایننس به صورت دوره ای تمام دارایی های دیجیتال را بر روی پلتفرم خود بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که این پروژه ها هنوز دارای کیفیت بالایی هستند. اگر یک کوین از کیفیت و استاندارد مد نظر پایین تر آمده باشد، مورد بررسی قرار گرفته و به طور بالقوه حذف می‌شود.

این صرافی، موارد زیر را به عنوان دلایل اصلی حذف کوین ها اعلام کرد:

  • تعهد تیم به پروژه
  • کیفیت و سطح فعالیت در راستای توسعه
  • ثبات شبکه و قرارداد های هوشمند
  • سطح فعالیت ها و ارتباطات عمومی
  • پاسخگویی به سؤالات متداول و دوره ای ما
  • شواهد رفتار غیر اخلاقی / فریبکارانه
  • کمک به یک اکوسیستم سالم و پایدار کریپتویی

هزینه به روز رسانی لیست بایننس

در این هفته، این صرافی همچنین سیاست گذاری خود را در رابطه با هزینه های فهرست بندی تغییر داد و همچنین متعهد شد تا تمام درآمد حاصله از لیست کوین را به مراکز خیریه اهدا کند. این تغییر رویه به گسترش ابتکارات بایننس برای افزایش موارد استفاده از فناوری بلاک چین در حوزه های بسیار خوبی مانند خیریه کمک کرد.

همچنین این صرافی توضیح داد که این روند زمانی اتفاق می‌افتد که یک پروژه تمایل به لیست دارایی دیجیتال خود دارد.

در همین راستا پروژه ها می توانند خود مبلغ هزینه فهرست بندی یا به تعبیری دیگر مبلغ اهدایی خود را تعیین کنند. لازم به ذکر است که صرافی بایننس هیچ مبلغ مشخصی را به کاربران تحمیل نمی کند و ایشان آزادانه می توانند مبلغ را تعیین کرده و در این امر خیر شرکت کنند. اگر کوین شما هنوز در روند بررسی فهرست است، درخواست خود را به روز رسانی کنید و بدون نگرانی هزینه را خودتان تعیین کنید. بایننس به همان رویه و با بالاترین استاندارد در خواست شما را بررسی خواهد کرد. لازم به ذکر است که میزان بالای مبلغ اهدایی ضمانتی بر تایید استانداردهای کوین شما از صوی این صرافی نیست.

بایننس کیف پول کاربری را که ۱۲۰۰ بیت کوین داشت مسدود کرد

جدای از سخت گیری های صرافی بایننس در رابطه با عملکرد پروژه های کریپتو مانند توکن ها و کوین ها، این صرافی حساسیت و نظارت خاصی بر عملکرد کاربران خود دارد.

کاربری با نام رددیت skilledguyfx گزارش داد که او به مدت یک ماه است که امکان دسترسی به کیف پول خود را در صرافی بایننس ندارد. این کاربر ۱۲۰۰ بیت کوین که به ارزش ۷.۹ میلیون دلار است را در این کیف پول نگهداری می کرده است.  این کاربر در حساب رددیت خود توضیح داده است که او معامله گری است که در قیمت های پایین خریداری می‎کند و هنگامی که قیمت ها افزایش پیدا کرد می‌فروشد و همیشه پول خود را در کیف پولهای صرافی های ارزهای دیجیتالی نگه داری می‌کند.

با توجه به بیانات نمایندگان صرافی بایننس، دسترسی به این کیف پول به دلیل نتایج بررسی و تحقیق که نشانگر فعالیت های مشکوک بوده، به حالت تعلیق درآمده است.

این کاربر کاملا مطمئن است که حساب او دچار فیشینگ نشده است. با توجه به بیانات این کاربر، این یک تصمیم ناگهانی و بدون ارائه هیچ گونه دلیل و مدرکی از سوی صرافی بایننس گرفته شده است. او همچنین اذعان کرد که همراه با وکیل در حال بررسی این مساله است. لازم به ذکر است که این حساب هنوز در حالت تعلیق به سر می‌برد.

منبع
ethereumworldnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا