اطلاعیه صرافی

بایننس نسخه آزمایشی اکسچنج غیرمتمرکز خود را ارائه کرد

بایننس بزرگترین اکسچنج ارز دیجیتال دنیا از اولین دمو پلتفرم معاملاتی غیرمتمرکز خود رونمایی کرد. در آینده این پلتفرم جزء اصلی از بلاک چین عمومی این شرکت می‌باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

طی این دمو کوتاه، یکی از مهندسین بایننس نشان داد که چگونه از این پلتفرم برای صدور توکن رمزنگاری جدید استفاده کنند و سپس آن را در اکسچنج غیرمتمرکز (DEX) لیست کنند. این مهندس سپس سفارش فروشی را با استفاده دو کامپیوتر جداگانه که به اکسچنج غیرمتمرکز (DEX) متصل بودند ایجاد و نهایی کرد. این پلتفرم در حال حاضر رابط کاربری گرافیکی (GUI) ندارد بنابراین این دمو با استفاده از رابط خط فرمان (CLI) انجام شد.

چانگ پنگ ژائو مدیرعامل بایننس با تاکید بر اینکه این پلتفرم در مراحل  آغازین توسعه خود قرار دارد بیان کرد که این پروژه از برنامه ریزی های ما چند ماهی جلوتر می‌باشد. وی افزود:

اقدامات بسیاری لازم است تا این محصول به مرحله نهایی خود برسد. با این حال به نظرم این امر یک اقدام برجسته و کلی برای بایننس چین (Binance Chain) می‌باشد.

اکسچنج های غیرمتمرکز به طور گسترده به عنوان آینده معاملات ارز دیجیتال می‌باشند. آنها به کاربران اجازه می‌دهند تا بدون نیاز به واگذاری پول به شخص ثالت دارایی خود را با دیگر کاربران معامله کنند. واگذاری پول به شخص ثالث می‌تواند توسط حملات بیرونی هک شود یا توسط کارمندان شرکت دزدیده شود. اکسچنج غیرمتمرکز (DEX) می‌تواند به کاربران دسترسی به پلتفرم معاملاتی را دهد که دولت های مخالف نتوانند آنها را سانسور یا فیلتر کنند.

درحال حاضر چنین پلتفرم هایی وجود دارد اما آنها هنوز به اندازه کافی کاربران و نظرات زیادی را به خود جلب نکرده اند. انتظار می‌رود این جریان تغییر کند، به ویژه هنگامی که شرکت تجاری مانند بایننس به دنبال انتقال خدمات متمرکز خود به این ساختار غیرمتمرکز می‌باشد.

اکسچنج های متمرکز دیگری از جمله هوبی و OKEx نیز اعلام کرده‌اند که برنامه های مشابهی برای ایجاد اکسچنج های غیرمتمرکز و بلاک چین عمومی خود دارند. شرکت های دیگری مانند کوین بیس به دنبال کسب موفقیت در این زمینه بوده‌اند، اما این فعالیت ها را تاکنون به عنوان خدمات اصلی شرکت ارائه نکرده‌اند.

بایننس ماه گذشته اعلام کرد با خرید کیف پول اتریوم به اسم Trust Wallet به اولین دستاورد و موفقیت خود رسیده است. رقم خرید این ارائه دهنده کیف پول نامشخص است. این کیف پول شامل پول نقد، سهام و توکن های BNB می‌باشد. این اکسچنج گفت زمانی که Trust wallet به کار بیافتد، یکی از چندین کیف پول پیش فرض DEX خواهد بود.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا