اخبار بلاکچیناطلاعیه صرافی

ارز یورو به اکسچنج بایننس اضافه می‌شود

به گفته ژائو چانگ پنگ -مدیرعامل اجرایی شرکت بایننس- به زودی بایننس، امکان تبدیل ارزهای دیجیتالی به پول‌های فیات مانند یورو را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بایننس یکی از بزرگترین اکسچنج‌های ارز دیجیتال جهان از نظر حجم مبادلات است.

ژائو روز دوشنبه در یک مصاحبه تلفنی بیان کرد که اکسچنج بایننس اواخر امسال اجازه مبادله یورو را در دفتر مالت خود صادر خواهد کرد. وی بیان کرد این شرکت قصد اضافه کردن دیگر پول های فیات را نیز دارد ولی جزییات آن را اعلام نکرد. بایننس در ماه مارچ اعلام کرده بود که یک دفتر مرکزی در مالت راه اندازی خواهد کرد.

در بسیاری از اکسچنج‌های محبوب و شناخته شده ارزهای مجازی، تنها معاملات کریپتو به کریپتو امکان‌پذیر است که تحت بررسی دقیق سازمان تنظیم مقررات (رگلاتوری) نمی‌باشد. اینگونه اکسچنج‌ها مشتریان را برای بیرون کشیدن سرمایه‌شان محدود می‌کنند. ارائه پول فیات تحول جدید برای بایننس می‌باشد و آنطور که از ظواهر امر پیداست این کار رشد سریعی برای این شرکت به همراه خواهد داشت.

بایننس که در ماه جولای سال ۲۰۱۷ تاسیس شد. ژائو اظهار کرد که بایننس در سه ماه اول شروع کار سود ۱۵۰ میلیون دلاری بدست آورد و معاملات روزانه آن بین ۱.۴ میلیارد دلار و ۱.۵ میلیارد دلار بود. این شرکت بیش از ۲ میلیون کاربر در آغاز کار جذب کرد و در حال حاضر ۹ میلیون کاربر دارد.

علیرغم اینکه امسال فروش‌های ارزان و یکجا ارزهای دیجیتالی توانست ارزش بیت کوین را تا بیش از ۵۰ درصد پایین بکشد، بایننس در حال رشد و گسترش است. این درحالی است که ارزهای دیجیتالی پس از هک اکسچنجی در کره جنوبی، ۴۲ میلیارد دلار از ارزش بازار را از دست داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد که بایننس به زودی جواز اکسچنج خود را از جزیره جرزی  دریافت خواهد کرد و قصد دارد دفتری با بیش از ۱۰۰ کارمند در آنجا افتتاح کند. این اکسچنج همچنین در حال مذاکرات با مقامات و بانک‌های تایوان می‌باشد.

منبع
bloomberg

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا