مقالات عمومی

بایننس به دنبال حمایت از استارتاپ های بلاک چین

به تازگی آزمایشگاه بایننس، پلتفرم مشهور صرافی ارزهای دیجیتالی، شروع یک برنامه انکوباتور را در توییتر خود اعلام کرده است. این حرکت با هدف توسعه مراحل اولیه استارتاپ های بلاک چین و با ارائه بهترین منابع موجود انجام شده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

 با توجه به وبلاگ رسمی بایننس، این تیم سرمایه گذاری مستقیمی را با هدف حمایت از استارتاپ ها، برای ایجاد تغییر در کل اکوسیستم ارزهای دیجیتالی انجام داده است. گفته شده است که برنامه انکوباتور این آزماییشگاه یک برنامه ۱۰ هفته ای است که برای کمک به مراحل اولیه استارتاپ های بلاک چین با ارائه محصولات مشخص و بازار مناسب طراحی شده است.

اولین گروه از این برنامه در ماه اکتبر ارائه خواهد شد. طبق گفته بایننس، برخی از استارتاپ های پیشرو بلاک چین در سانفرانسیسکو و کالیفرنیا برای این برنامه به هم پیوند خواهند خورد. تیم آزمایشگاهی بایننس همچنین تأیید کرد که آنها منابع مختلفی برای استارتاپ ها فراهم می کنند که شامل کمک به شکل گیری آنها، مشاوره قانونی و حقوقی و کمک به جذب نیروی متخصص می شود. این تیم همچنین از پشتیبانی فنی، جذب سرمایه، بازاریابی و روابط عمومی پشتیبانی می کند. تیم ها تشویق خواهند شد تا همسو با اهداف این برنامه برای شروع کار خود برنامه ریزی کرده و از این طریق سرمایه گذاران و شرکای استراتژیک خود را انتخاب کنند.

این تیم آزمایشگاهی اعلام کرد که با پیشبرد این ابتکارات، با دو چالش بزرگ روبرو هستند. بزرگترین چالش این است که پروژه های ارزهای دیجیتالی دارای کمبود محصولات و بازار مناسب هستند. ثانیا، بنیان‌گذاران این پروژه ها بارها و بارها به دلیل هیجان های بازار به مشکل خورده‌اند.

آزمایشگاه بایننس معتقد است که هنوز تحول اصلی در اکوسیستم رخ نداده است و در زمینه کشف استعدادها باید بسیار کار کرد. با این حال، ماموریت نهایی این است که همه در این حوزه پتانسیل کامل خود را درک کنند.

یکی از کاربران توئیتر اعلام کرد:

جهان نشان داده که همیشه نیاز به یک روش گران، ناکارآمد و بسیار کند برای پردازش داده ها دارد! در دنیای خارج بلاک چین بیت کوین، تکنولوژی ارزش کمی دارد. خیلی جالبه که توی حوزه بلاک چین سرمایه گذاری های بزرگی بدون داشتن اطلاعات و آگاهی لازم انجام میشود.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا