اخبار بلاکچیناطلاعیه صرافی

بلاکچین بایننس، کیف پول تراست و صرافی غیرمتمرکز: فرصت مناسب برای کاربران ایرانی

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال یک ویدیو از نسخه ازمایشی صرافی غیر متمرکز خود ارائه کرد. این ویدیو که امروز منتشر شد، در ارتباط با ظاهر بایننس دکس (Binance DEX) همراه با توضیحاتی راجع به کیف پول نسخه وب و یک مرورگر برای بلاک چین بایننس را نشان می دهد که شرکت وعده داده به زودی در شبکه آزمایشی قابل دسترس خواهد بود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

بر اساس ویدیو، ظاهر سایت بایننس دکس شبیه صرافی متمرکز آنهاست که ویژگی های جدید به آن اضافه شده است. یکی ویژگی های مهم اضافه شدن قابلیت ۲۴ کلمه بازیابی (Seed) به این پلتفرم است.

هم چنین یک گزینه به نام tab balances وجود دارد که از طریق آن کاربران می توانند از وضعیت حساب خود و تراکنش های کیف پولشان اطلاع داشته باشند.

اما مرورگر بایننس دکس (Binance DEX) چه کاربردی دارد؟

این مرورگر برای استفاده کاربر ها تعبیه شده تا بتوانند یک بلاک مخصوص را سرچ کنند و هم چنین تراکنش هایی که در یک بلاک منحصر بفرد انجام شده را مشاهده کنند.

بایننس امروز، چهارشنبه، ۱۴ آذر ماه در طی یک بیانیه اعلام کرد:

حساب مالی کاربران در  بایننس دکس (DEX)  با یک کیف پول غیرمتمرکز مثل تراست ولت (Trust Wallet) بسیار امن میباشد، چرا که این کیف پول با زیر ساخت غیرمتمرکز طراحی شده و در آن کلید خصوصی فقط بر روی دستگاه کاربر نگه داری می شود، به این معنا که فقط کاربر ها هستند که به حساب مالی خود دسترسی دارند.

 

بایننس دکس (Binance DEX) بلاکچین خود را در ماه مارچ امسال راه اندازی کرد. این بلاکچین با هدف کم کردن زمان تراکنش ها، معاملات با عملکرد بالا و پیاده سازی مبادلات در یک فضای غیرمتمرکز ایمن طراحی شده است.

به نقل از بایننس با DEX کاربران توانایی دریافت و ارسال توکن  BNB  بایننس و دیگر توکن ها را با جفت ارزهای معاملاتی خود دارند. هم چنین تیم توسعه دهنده بایننس وعده داده است که توکن ‌BNB به زودی از استاندارد ERC۲۰ خارج شده و به بلاکچین بایننس انتقال پیدا خواهد کرد.

اولین ویدیوی دموی بایننس دکس (Binance DEX) در ماه اگوست منتشر شد که از طریق خط فرمان (command line)، قابلیت لیست کردن و مبادله کریپوتوها امکان پذیر می شد.

نکته مهم

بعد از اتفاقاتی که برای کاربران ایرانی راجع به صرافی متمرکز بایننس افتاد و دسترسی افرادی که احراز هویت کرده بودند بسته شد،‌ این صرافی غیرمتمرکز و کیف پول تراست می تواند فرصت مناسبی را فراهم هم کند تا ایرانیان نیز بتوانند در فضایی امن مبادلات خود را انجام دهند. اخبار و توضیحات بیشتر راجع به این کیف پول و صرافی غیرمتمرکز به زودی از طریق وبسایت ما قابل پیگیری کردن خواهد بود.

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا