اطلاعیه صرافی

استیبل کوین USDC به صرافی بایننس اضافه شد!

بایننس طی بیانیه ای در سایت خود اعلام کرد که در تاریخ ۲۰۱۸/۱۲/۱۵ ساعت ۰۳:۰۰ بامداد به وقت جهانی و ۶:۳۰ صبح به وقت ایران، جفت ارزهای کوین USDC را به عنوان یک دارایی در بازار جفت ارز معاملاتی خود یعنی USDⓈ Trading Market/Tab اضافه خواهد کرد.

این دارایی ها شامل جفت ارز BNB/USDC، جفت ارز BTC/USDC، جفت ارز ETH/USDC، جفت ارز XRP/USDC، جفت ارز EOS/USDC و جفت ارز XLM/USDC خواهد بود.

بایننس همچنین بیان کرد که همزمان جفت ارز معاملاتی USDC/USDT را به بازار معاملاتی USDⓈ Trading Market/Tab اضافه خواهد کرد.

همچنین این شرکت خاطر نشان کرد، لطفا توجه داشته باشید که جفت ارزهای معاملاتی USDC/BNB و همچنین USDC/BTC موجود در تاریخ ۲۰۱۸/۱۲/۱۶ ساعت ۶:۳۰ صبح به وقت ایران از جفت ارزهای پایه این مارکت حذف خواهند شد. کلیه سفارشات موجود آنها در هر دفتر سفارش نیز در این زمان لغو خواهد شد.

بایننس همچنین جزییاتی در مورد USDC، کارمزدها و قوانین معاملات اعلام کرد. طبق گفته بایننس کارمزد معاملات ۰.۱ درصد خواهد بود و اگر شما در حسابتان توکن BNB دارید، هزینه های معاملاتی شما به طور خودکار از موجودی BNB شما کم می شود. با استفاده از BNB می توانید برای کارمزد تراکنش ها تخفیف ۲۵ درصدی بگیرید.

همچنین بایننس هشدار داد، سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال در معرض بالاترین خطرات بازار است. لطفا سرمایه گذاری های خود را با احتیاط انجام دهید. بایننس تمام تلاش خود را می کند تا برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین کوین ها را انتخاب کند.، اما هیچگونه مسئولیتی در قبال زیان های سرمایه گذاری شما نخواهد داشت.

نظر شما در مورد USDC چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
support.binance

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا