اخبار آلتکویناخبار بلاکچین

فورک بیت کوین کش سودی به نفع بازار ارز دیجیتال نداشت!

از اواخر ماه اکتبر علی رغم وارد شدن بیت کوین به روند نزولی که سرمایه گذاران جهانی کریپتو را شوکه کرد، میزان جست و جوی کلمه ارز دیجیتال در موتورهای جست و‌ جوی مختلف با رشد امیدوارکننده ای روبرو شده است. طبق گزارش اتریوم ورلد نیوز، در گوگل ترندز، میزان جست و جوی کلمه بیت کوین چهار برابر افزایش یافته است. کلمه بیت کوین کش نیز شاهد رشد چشمگیری در جست و‌ جو ها بوده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

تام لی و متی گرینسپن دو تن از فعالان این حوزه در خصوص این روند به ترتیب بیان داشتند که این روند جالب است و ارز دیجیتال به عرصه بازگشته است. نکته جالب دیگر این است که رسانه های خبرگزاری این روند دنیای کریپتو را بی وقفه و از روش های مختلف پوشش می‌دهند.

برای مثال CNBC یکی از این رسانه ها می‌باشد که اخیرا مدیران اجرایی، تحلیلگران و محققان دنیای کریپتو را به برنامه تلویزیونی خود دعوت کرده است. این برنامه به دلیل پوشش اخبار بیت کوین که بعضا اشتباه نیز بودند بدنام بوده و مورد توجه طرفداران قرار نداشته است.

هفته گذشته بری سیلبرت در این برنامه حضور یافت تا در خصوص شرایط فعلی ارز دیجیتال و پتانسیل آینده آن صحبت کند. سیلبرت فرد اصلی گروه ارز دیجیتال یا همان DCG می‌باشد.

فورک سخت بیت کوین کش یکی از خدمات نامناسب این صنعت بود

سیلبرت که خود مالک و مدیر بسیاری از استارت آپ ها می‌باشد، در خصوص یکی از موضوعات داغ و جنجالی این صنعت بیان کرد که سقوط بیت کوین کش که هم چنان ادامه داشته و به پایان راه خود نرسیده است برای مشغول کردن سرمایه گذاران است.

سیلبرت در توضیح این نکته به طور شفاف اذعان کرد که وی از جانبداری های ایجاد شده دفاع نمی‌کند اما طرفدار بیت کوین می‌باشد. رییس DCG خاطر نشان کرد:

این فورک تنها برای حواس پرتی است. این صنعت به خود بدخدمتی کرده است اما بگذارید نیمه پر لیوان را ببینیم. اگر برنده این بازار بیت کوین باشد، ارز دیجیتالی خواهد بود که طعم مبارزه را چشیده است و توسط ارزهای دیجیتال رقیب به چالش کشیده شده و موفق به توسعه های داخلی شده است.

سیلبرت: احتمال قریب الوقوع مرگ ICO ها، فروش یکجا اتریوم و سقوط بورس

سیلبرت در خصوص شرایط نامناسب ایجاد شده در ماه گذشته، نظر خود را درباره دلیل افت شدید بیت کوین و آلتکوین های همتای آن بیان کرد. وی توضیح داد که فروش یکجای ارزهای دیجیتال باعث نزول قیمت و از دست رفتن سرمایه های زیادی شد.

‌وی افزود که سرمایه گذارهای عمده کریپتو معمولا صندوق ها و گروه هایی با ریسک پذیری نامتقارن می باشند. این صندوق ها اغلب موضع و موقعیت خود را در جایگاه پر ریسک، بورس فناوری های در نوسان و آشوب و هلدینگ های ارز دیجیتال حفظ می‌کنند. بنابراین با دیدن خطوط بین فروش های سریع و یکجای اخیر دارایی ها و کریپتو، مشخص می‌شود که بازار کلان، سرمایه گذاران بیت کوین را برانگیخته است.

سیلبرت سپس سخنان خود را به سمت بازار ICO ها معطوف کرد که با سختگیری های اخیر کمیسیون SEC سرکوب شده است. اگر این موضوع را به خاطر داشته باشید که ابتدا ICO ها باعث روند صعودی سال ۲۰۱۷ بودند، خود این نکته که بازار ICO کاملا در حال از بین رفتن است محرک روند نزولی دارایی های دیجیتال می‌شود.

سیلبرت در خصوص این عامل توضیح داد که با فروپاشی توکن هایی که سرمایه خود را از ICO جذب کرده اند، استارت آپ ها به فکر نقد کردن گنجینه های خود می‌افتند که سرشار از اتر می‌باشند.

وی در بخش آخر سخنان خود خاطر نشان کرد که صندوق های سرمایه گذاری کریپتو سرانجام با اولین بازخرید خود مواجه می‌شوند و از طریق سفارشات فروش بیت کوین، فشار فروش را بر بازار ارز دیجیتال اعمال می‌کنند.

نظر شما در مورد گفته های بری سیلبرت چیست؟

منبع
ethereumworldnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا