اخبار بلاکچیناخبار بیت کوین

نسخه ۰.۱۶.۱ هسته بیت کوین (Bitcoin Core) منتشر شد

نسخه ۰.۱۶.۱ هسته بیت کوین (Bitcoin Core) منتشر شد. این نسخه ویژگی های جدیدی به همراه دارد. این نسخه شامل رفع اشکالات مختلف، بهبود کارایی و همچنین ترجمه های بروز شده است. در این نسخه، اعمال محدودیت اندازه بلاک (بلاک سایز) توسط ماینرها و با استفاده از گزینه blockmaxsize، حذف شده است. به نظر می رسد حالا ماینرها باید برای محدود سازی وزن بلاک ها، باید از گزینه blockmaxweight را استفاده کنند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این بروز رسانی همچنین کیف پول‌های بوجود آمده در نسخه ۰.۱۶ و نسخه‌های بعدی را تحت تاثیر قرار داده است. آنها دیگر با نسخه‌های قبل‌‌تر از ۰.۱۶ سازگار نمی‌باشند و اگر قصد استفاده از کیف پول های تازه ساخته شده در نسخه قدیمی را داشته باشید، کار نخواهند کرد.

نسخه کلاینت قبلی در آخر فوریه منتشر شد و از تکنولوژی SegWit پشتیبانی کامل می‌کرد. SegWit به منظور کاهش زمان پردازش و انتظار و همچنین کاهش کارمزد تراکنش‌ها طراحی شده است. جیمی سانگ، توسعه دهنده هسته بیت کوین در مورد ویژگی برجسته نسخه ۰.۱۶.۰می‌گوید:

پشتیبانی از سگویت (bech32) در این نسخه وجود دارد. این فناوری تعداد تراکنش‌های بلوک را کم می کند و کیف پول های بیشتری را در اکوسیستم به استفاده از bech32 تشویق می‌کند.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا