اخبار آلتکویناخبار عمومی

EOS کلاهبرداری است!

جیمی سانگ تعلیم دهنده و توسعه دهنده بیت کوین، طی مصاحبه ای در مورد توسعه دهندگان جوان در فضای ارزهای دیجیتال و پروژه هایی که نسل جدید بر آنها تمرکز کرده اند، صحبت کرد. او همچنین در مورد پلتفرم EOS و دیگر پروژه های جذابی که می تواند باعث جذب توسعه دهندگان جدید شود، دیدگاه خود را ارائه داد.

وی سخن خود را این گونه آغاز کرد که پروژه EOS یک کلاهبرداری است و کار کردن بر روی این پلتفرم هیچ گونه مزیتی برای توسعه دهندگان تازه کار نخواهد داشت.

سانگ همچنین در ادامه اذعان کرد که توسعه دهندگان جدید باید بر روی پروژه های متن باز تمرکز کنند، پروژه هایی که فرصت یادگیری بسیاری از مطالب را در رابطه با اکوسیستم ارزهای دیجیتال برای آنها فراهم می سازد. علاوه بر این، توسعه دهندگان در چنین پروژه های متن بازی تجربه های بسیار زیادی کسب می کنند و این  خود یک بازار مطلوب به دلیل حضور افراد بسیار نادری است که می توانند دانش خود را با دیگران از این طریق به اشتراک بگذارند.سانگ افزود:

یافتن فردی که شما را استخدام کند خیلی دشوار نیست و بسیاری از پروژه های ICO شما را با پول جذب خواهند کرد اما هیچ توسعه دهنده ای ندارند و به همین دلیل بسیاری از اوقات برای جذب شما توسعه دهندگان پولهای کلانی پیشنهاد می‌کنند.

با توجه به بیانات سانگ، برای این توسعه دهندگان جوان مهم بود درک کامل و شفاف از پلتفرمی داشته باشند که می خواستند بر روی آن کار کنند، زیرا EOS به گفته وی “در پنج سال آینده به شکل فجیعی نابود خواهد شد”. علاوه بر این، پیوستن به یک ICO به تنهایی منفعتی برای آنها نخواهد داشت . وی اذعان کرد:

من فکر می کنم اکثر مردم برای یادگیری، بهبود و دیدن فرصت های بازار بسیار تلاش خواهند کرد. این تلاش ممکن است شامل گرفتن یک کار ابتدایی در برخی از شرکت های مرتبط با بیت کوین باشد، یا ممکن است یک پروژه متن باز جدید ایجاد کنند.

جیمی افزود اگر او یک توسعه دهنده جوانی بود که به تازگی وارد فضای ارزهای دیجیتال شده بود، قطعا در پروژه هایی مانند EOS یا ICO ها کار نمی کرد. او بیت کوین را دنبال می‌کرد و از این طریق راه جامع و مطمئنی را برای حضور در یک پروژه متن باز پیدا می کرد. وی افزود:

مهمترین خاصیت جوانی این است که جهان در دستان توست، درست است؟ فرصت های بسیار زیادی در جوانی وجود دارد.

نظر شما چیست؟ آیا کار در ICO ها مناسب نمی باشد؟ دیدگاه خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا