اخبار بیت کویناخبار عمومی

استارباکس پذیرش بیت کوین را تکذیب کرد!

با وجود گزارش های گمراه کننده رسانه های معروف حوزه ارزهای دیجیتالی، سخنگوی استارباکس در تاریخ ۳ جولای تاکید کرد که نه تنها بیت کوین بلکه هیچ گونه از ارزهای دیجیتالی را جهت خرید محصولات دریافت نخواهیم کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

پیش از این در روز جمعه، اپراتور صرافی سهام نیویورک (NYSE) برنامه های خود را برای ایجاد یک پلتفرم جهانی و اکوسیستم جدید به نام Bakkt همراه با گروهی از شرکت های بزرگ مانند  استارباکس ، BCG و مایکروسافت برای دارایی های دیجیتال اعلام کرد.

به دنبال اعلامیه اصلی، تعدادی از رسانه های مهم، از جمله بلومبرگ و CNBC، سرفصل های گمراه کننده ای مانند تیتر خبرگذاری CNBC تحت عنوان “مشارکت جدید استارباکس و مایکروسافت به مشتریان اجازه می دهند که قهوه خود را با بیت کوین خریداری کنند.” به طور مستقیم اشاره می کند که مشارکت به این معنی است که مشتریان می توانند محصولاتی را در استارباکس با ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

سخنگوی استارباکس در گفتگو با سایت مادربرد توضیح داد که در واقع مشتریان نمی توانند برای خرید قهوه از بیت کوین استفاده کنند، بلکه این شرکت در بخشی از سرمایه گذاری برای ایجاد پلتفرم Bakkt سهیم بوده است که هدف آن تبدیل دارایی های دیجیتال مانند Bitcoin به دلار آمریکا است که می تواند در خرید محصولات استارباکس استفاده شود. وی همچنین افزود:

در حال حاضر، ما راه اندازی تجارت و تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا را اعلام می کنیم. با این وجود، ما همچنان به بحث و گفتگو با مشتریان و قانون گذاران در جهت رشد این طرح ادامه خواهیم داد.

در ماه می، نیویورک تایمز خبر داد که ICE در نظر دارد قراردادهای آتی BTC را به صورت فیزیکی تحویل دهد. حرکتی که توسط خبرگزاری فرایدی  (Friday) نیز تائید شده است.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا