اخبار آلتکویناخبار عمومی

راجر ور (مسیح بیت کوین) یک کلاهبردار است!

به نظر می‌رسد جنجال های پیرامون راجر ور و تبلیغات وی در خصوص بیتکوین کش تمامی ندارد. هر بار وی بیان کرده است که بیتکوین کش بهتر از بیت کوین است، داستان ها و نظریه هایی درباره بیتکوین کش گفته است که واقعیت ندارند. هم چنین راجر ور با شرایط سختی روبروست تا ثابت کند که بیتکوین کش واقعا در حال پشت سر گذاشتن بیت کوین می‌باشد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

استفاده تجاری از بیتکوین کش به ۳.۷ میلیون دلار کاهش یافته است

شرکت تحلیل بلاک چین Chainalysis بیان کرد که بیتکوین کش به ندرت در تجارت استفاده می‌شود. بررسی پرداخت های ۱۷ سرویس بزرگ پردازش کریپتو نظیر بیت پی، کوینیفای Coinify و گوکوین GoCoin نشان می‌دهد که پرداخت های بیتکوین کش از میزان ۱۰.۵ میلیون دلار در ماه مارس به ۳.۷ میلیون دلار در ماه می کاهش یافته است. مجموع پرداخت بیت کوین در ماه می ۶۰ میلیون دلار بود که نسبت به بیشترین مقدار خود در سپتامبر سال گذشته به میزان ۴۱۲ میلیون دلار افت شدیدی داشته است.

کیم گراور اقتصاددان ارشد Chainalysis در مصاحبه ای بیان کرد بیت کوین کش کاربر کمتری دارد. پذیرش و به کارگیری بیت کوین کش کم بوده است و بخشی از آن به دلیل مالکیت محدود آن است. طبق گزارش این شرکت حدود ۵۶ درصد بیت کوین کش توسط ۶۷ کیف پولی کنترل می‌شود که در اکسچنج ها وجود ندارند. از بین این ۶۷ کیف پول، ۲ کیف پول دارای ۱۰ الی ۱۰۰ هزار بیت کوین کش می‌باشند. احتمال دارد ثروتمندترین دارندگان بیت کوین کش کسانی باشند که ترافیک بسیار زیادی به سرویس های تاجران ارسال می‌کنند.

راجر ور کلاهبردار است (1)

بیت کوین کش در تاریخ یکم آگوست ۲۰۱۷ از بیت کوین جدا شد و از آن به بعد راجر ور که موسس bitcoin.com نیز می‌باشد به سمت بیت کوین کش رفت، در آن سرمایه گذاری کرد و تغییراتی در سایت bitcoin.com ایجاد کرد تا بر ارز دیجیتال جدید خود متمرکز باشد. ادعای وی مبنی بر پذیرش بیت کوین کش به نظر می‌رسد که پایه و اساس درستی نداشته و توسط بسیاری از افراد کلاهبرداری خوانده می‌شود.

کابران سایت رددیت راجر ور را کلاهبردار خطاب می‌کنند و وی را مورد حمله قرار می‌دهند. یکی از کاربران اسکرین شاتی از صحبت های راجر ور در سایت قرار داده است.

راجر ور کلاهبردار است (2)

این پیام در جواب صحبت های یکی از کاربران بود که بیان کرد سایت bitcoin.com بسیار گمراه کننده است و هنگامی که بر روی قیمت بیتکوین کش کلیک می‌کنیم تمام نمودارها، جدول ها و آمار بیت کوین نشان داده می‌شود.

این اولین باری نیست که ور کلاهبردار خوانده می‌شود. چندی قبل نیز یکی دیگر از کاربران سایت رددیت راجر ور را در رابطه با کیف پول bitcoin.com کلاهبردار و دروغگو خوانده بود. یکی دیگر از کاربران نیز نظر داده بود که:

تلاش زیادی انجام شده است تا بیتکوین کش همپای بیت کوین قرار گیرد اما افراد زیادی با آن مشکل دارند و اینطور در نظر گرفته می‌شود که بیتکوین کش به دلیل شناختی که از بیت کوین وجود دارد از اسم آن استفاده کرده است و راجر ور در تلاش است تا بیت کوین کور را به جای بیت کوین جا بزند. از اینرو یکسان کردن بیت کوین کش و بیت کوین کور آسان خواهد شد و پس از آن یک تلاش دیگر کافی است تا اینطور در نظر گرفته شود که بیت کوین کش همان بیت کوین می‌باشد درحالی که کور یک آزمایش شکست خورده است.

او در حالی که کیف پول تمام این کارها را انجام نمی‌دهد اما بیت کوین و بیتکوین کش را در یک رده قرار می‌دهد که بسیاری از افراد فکر می‌کنند این یک فریب است، مخصوصا هنگامی که در نظر می‌گیرند راجر ور در اقدامات پیشین خود چقدر فریبکارانه عمل کرده است.

در آخرین به روزرسانی خبرنامه bitcoin.com، راجر ور که به مسیح بیت کوین و چهره بیتکوین کش مشهور است گزارش داد که  بیتکوین کش به ده ها هزار فروشگاه ژاپن وارد خواهد شد. وی چنین خبری را در ماه ژوئن هم اعلام کرده بود. اما با داده هایی که Chainalysis منتشر کرده است به نظر می‌رسد واقعیت چیز دیگری باشد.

نظر شما راجع به مسیح بیت کوین چیست؟ آیا او واقعا یک کلاهبردار است؟

منبع
coingape

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا