اخبار بیت کوین

بیت کوین ممکن است در سال ۲۰۱۹ به کمتر از ۱۰۰۰ دلار سقوط کند!

بیت کوین ممکن است در سال ۲۰۱۹ به کمتر از ۱۰۰۰ دلار سقوط کند. روندهای کاهشی ارزهای دیجیتالی در سال جاری ترس و اضطراب سرمایه گذاران و همچنین گمانه زنی ها برای آینده بیت کوین را به همراه داشته است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

جافری کاونی به عنوان یک نویسنده و مولف، پاسخی را به این پرسش ها پیشنهاد داده است. او معتقد است که بیت کوین در ادامه سال جاری و به مدت دو سال به روند کاهشی ادامه خواهد داد و کاهش بسیار شدیدتری را تجربه خواهد کرد.

در مقاله منتشر شده توسط او در ۱۴ سپتامبر، اذعان داشته است که پیش بینی ها در رابطه با روند کاهشی قیمت بیت کوین بسیار حد بالا بوده است و احساس نادرستی از مفهوم امنیت را برای سرمایه گذاران ارائه داده است.

در مقایسه روند بیت کوین بین سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، او گفت اگر قیمت می تواند از ۱۷۰۰ دلار به ۱۹۰۰۰ دلار افزایش یابد پس بنابراین این حد از تغییر می تواند در یک سیر نزولی رخ دهد و ما شاهد کاهشی از قیمت کنونی بیت کوین تا کمتر از ۱۰۰۰ دلار باشیم.

براساس این مقاله، کاونی معتقد است که اکنون بهترین زمان برای سرمایه گذاری بر روی بیت کوین نیست. زیرا قیمت ها پائین تر از حدی که برخی از تحلیل گران در گذشته پیش بینی کردند خواهد رفت.

او حجم بالای سرمایه گذاری در بیت کوین را سرزنش و اذعان کرد که هرکس در چنین بازاری سرمایه گذاری کند در آینده نا امید خواهد شد.

یکی از بزرگترین نشانه های هشدار دهنده برای من آرامش و استدلالی است که در میان طرفداران و تحلیلگران بیت کوین اخیرا و در حال حاضر مشاهده می کنم. هر کس که در هفته ذخیر برنامه مخصوص بیت کوین و کریپتو را در شبکه CNBC مشاهده کرده باشد مطلب مد نظر من را درک می کند. در این برنامه ما شاهد حضور سخنورانی بودیم که تلاش داشتند هیج نگرانی از وضغیت بازار در چهره‌شان مشخص نباشد. آنها به گونه ای نقش بازی کردند که گویی هیچ گونه ریسکی در چنین سرمایه گذاری وجود ندارد.

این مولف همچنین بازار بیت کوین را با حباب داتکام شرکت‌ها (Dot-Com) که در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد مقایسه کرد. او هشدار داد که شرکتهایی در ماه مارچ سال ۲۰۰۰ در حباب داتکام به بالاترین حد قیمت خود رسیدند اما هیچ یک از سرمایه گذاران چیزی در این رابطه نمی دانستند و تا زمانی که این حباب بزرگ در ماه آگوست سال ۲۰۰۱ به بدترین حالت خود رسید همچنان به سرمایه گذاری ادامه دادند. این دقیقا اشتباه کسانی است که اکنون در بیت کوین سرمایه گذاری کرده و امیدوارند که بازار بیت کوین یک جهش افزایش داشته باشد.

جافری کاونی که خود او نیز یک سرمایه گذار است؛ در ماه مه سال ۲۰۱۷ کار خود را با سرمایه گذاری بر روی بیت کوین آغاز کرد اما اکثر دارایی دیجیتالی خود را در ماه دسامبر سال۲۰۱۷  هنگامی که بازار در سودآور ترین حالت خود بود، فروخت.

او مدعی است که در همان زمان نیز به مردم هشدار داده بود تا ارزهای دیجیتالی خود را بفروشند اما اکثریت به بیانات او توجهی نکردند. او از همه خواهش کرد تا در راستای خروج از بازار بیت کوین حداقل به مدت دو سال مقاله اش را بخوانند.

نظر شما چیست؟ آیا بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتالی در حال نابودی و انقراض هستند؟

منبع
zycrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
13 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا