اخبار بیت کویناخبار عمومی

اشاره Eminem به بیت کوین در آهنگ جدیدش!

از زمان رونق بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در دسامبر ۲۰۱۷، فضای ارز دیجیتال توجه صنایع مختلفی را به خود جلب کرده است. این فضا توجه سلبریتی های مشهور مانند الن دیجنرس و جان الیور را به قدری جلب کرده است که آنها در مورد ارز دیجیتال در برنامه خود صحبت کرده‌اند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

مارشال بروس مدرز سوم که بیشتر با نام Eminem شناخته شده است یکی از بهترین رپرها در دنیای موسیقی است. وی اخیرا آلبوم جدید خود با نام Kamikaze را منتشر کرد. Eminem در ترانه یکی از آهنگ های این آلبوم با نام Not Alike به بیت کوین BTC اشاره کرده است.

در این آهنگ بیان می‌شود:

 Remember everybody used to bite Nickel; Now everybody doin’ Bitcoin

یادته قبلا همه سکه گاز میزدن / الان همه رو بیت کوین فاز میزنن

این امر باعث شده تا افراد زیادی در فضای ارز دیجیتال مدعی شوند که Eminem به دیگران این آگاهی را می‌دهد تا از بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

برخی از کاربران سایت ردیت بیان کردند:

پس از آخرین افزایش قیمت بازار معجزه نمایان شد و منتظرم هرکسی که از بیت کوین خبر دارد، پس از رسیدن قیمت آن به ۱۵۰۰۰ دلار به خرید آن اقدام کند.

این نشانه ای از رشد آگاهی مردم است، اما اشاره به آن باعث نمی‌شود که اتفاق خاصی بیافتد.

ارزهای دیجیتال آهسته و پیوسته در حال تبدیل شدن به بخش محبوبی از فرهنگ مردم هستند. هرچه ارز دیجیتال رایج تر شود، آنها بیشتر پذیرفته خواهند شد.

علاوه بر این Eminem تنها رپری نیست که به فضای کریپتو پیوسته است. اخیرا اسنوپ داگ نیز که یکی از رپرهای مشهور در صنعت موسیقی است از ارزهای دیجیتال پشتیبانی کرده است. وی در هفته بلاک چین نیویورک و برای جامعه XRP اجرا داشت. ریپل تهیه کننده و اسپانسر آن رویداد بود و از اسنوپ داگ دعوت کرده بود تا در گسترش آگاهی در مورد XRP اجرا داشته باشد.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا