اخبار بیت کویناخبار عمومیاطلاعیه صرافی

آیا بیت کوین قیمت ۵۰,۰۰۰ دلاری را تجربه خواهد کرد؟

آرتور هایس موسس و بنیانگذار بیت مکس (BitMex)، بار دیگر قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد و بیان کرد قیمت این ارز تا پایان سال به ۵۰ هزار دلار می‌رسد اما ممکن است قبل از آن بیت کوین تا ۳ هزار دلار هم کاهش ‌یابد. وی افزود:

قطعا بیت کوین تا کف قیمت ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار هم می‌رسد. با اتخاذ رگولاتوری مثبت و گرفتن تاییدیه صندوق ETF توسط SEC شاید بیت کوین بتواند تا پایان سال به ۵۰,۰۰۰ دلار برسد.

هایس همین پیش بینی را در ماه مه انجام داده بود و گفت:

کار من پیش بینی کردن است. درست یا غلط بودن آنها برای من فرقی نمی‌کند.

در حالی که پیش بینی های انتهای سال برای تهیج و جلب توجه رسانه ها خوب است، با این حال برخی افراد چنین پیش بینی و آماری را خنده دار می‌پندارند. بسیاری این نگرش ها را غیرقابل انکار بیان می‌کنند زیرا اولین و مهم ترین ارز دیجیتال در تمام طول سال ۲۰۱۸ سیر نزولی داشته است.

مشخص است که بیت کوین اگر بخواهد به قیمت ۱۰,۰۰۰ دلار برسد باید اقدامات زیادی انجام دهد. چه برسد به این که بخواهد از این رقم فراتر رود و به بالاترین ارزش خود در طول این سال ها برسد. با توجه به اینکه نیمی از سال گذشته است، دستیابی به ۵۰,۰۰۰ دلار نیاز به شکل گیری حباب اقتصادی دیگری دارد.

هایس که اکسچنج او سهام زیادی در بازار معاملات ارز دیجیتال دارد، اذعان کرد:

ما این نوع اقدامات را قبلا انجام داده ایم. اکنون دید وسیع تری داریم، بیشتر مردم در مورد بیت کوین صحبت می‌کنند، زمان بین بازار کم رونق و پر رونق (بازار خرسی و گاوی) کمتر می‌شود.

افراد محافظه کار تر که قیمت انتهای سال بیت کوین را پیش بینی می‌کنند، به افراد سرمایه گذار توصیه های لازم را انتقال می‌دهند. قبل از اینکه در مورد قیمت ۵۰,۰۰۰ دلار صحبت کنیم بهتر است خریدارانی بیابیم که بیت کوین را با قیمت ۷۰۰۰ دلار بخرند.

منبع
bitcoinist

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا