اخبار عمومی

بیت کوین بخرید و چند سال صبر کنید!

کریستوفر ماتا رییس سابق بخش سرمایه گذاری گلدمن ساکس اعتراف کرد که پول مادرش را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. ماتا معتقد است قیمت بیت کوین دوباره به ۱۵,۰۰۰ دلار برمی‌گردد.

کریستوفر ماتا بنیانگذار مدیریت ارز دیجیتال کرسنت (CCAM) بیان کرد حتی برای سرمایه گذاران محافظه کار نیز، ریسک برگشت پذیری سرمایه ارز دیجیتال در مقایسه با انواع دیگر سرمایه گذاری از شرایط بهتری برخوردار است. حتی اگر این ارز نوساناتی داشته باشد.

ماتا در مصاحبه خود گفت ارز دیجیتال همچنان در بازار صعودی قرار دارد و از مردم خواست آرامش خود را حفظ کنند. این نوع سرمایه گذاری در بلند مدت جواب می‌دهد. نوسانات کوتاه مدت همیشه وجود دارد. توصیه می‌کنم مردم در بازه های 2 تا 5 سال سرمایه گذاری کنند. وی افزود:

در 6 ماه گذشته تمایلات به این حوزه تغییر نکرده است. قانونگذارها به این حوزه وارد شده‌اند. قانون های هوشمندانه به این حوزه بسیار کمک خواهند کرد. اگر دنبال سودآوری در بلند مدت هستید، 6000 دلار رقم خوبی برای ورود به این حوزه می‌باشد.

ماتا به سوال اینکه آیا معرفی بیت کوین فیوچرز در نوسان این ارز تاثیر گذاشته اینگونه پاسخ داد، نوسانات بیت کوین در بالاترین حد خود قرار داشته است. نمی‌توان گفت بیت کوین فیوچرز در نوسانات تاثیر گذاشته است. گمان نمی‌کنم رابطه علت و معلولی در این بین وجود داشته باشد.

وی در ادامه گفت در گذشته دوران رکورد بسیاری وجود داشته است. اما همیشه زیرساخت ها در بلندمدت به وجود می آیند. این امر موجب ورود بازنشستگان و سرمایه گذاران سازمانی به این حوزه می‌شود.

کریستوفر ماتا بیان کرد خریداران زیادی به این حوزه وارد خواهند شد و در مورد اینکه آیا همانند جریان طلای ETF، بازار فیوچرز باعث ارزش کمیابی بیت کوین خواهد شد گفت:

گمان می‌کنم این کمیابی باقی بماند. بین فیوچرز و کمیابی نمی‌توانم رابطه ای بیایم.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم فکر می کنید بیت کوین تا پایان امسال به 15000 دلار خواهد رسید؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا