مقالات عمومی

در بازار ارزهای دیجیتال قبل از هر چیز صبور باشید!

چارلی لی یکی از خالقان ارز دیجیتال است که تاثیر ارزهای دیجیتال را بر آینده نزدیک پیش بینی کرده بود. وی مهندس سابق گوگل بود که با کوین بیس نیز همکاری داشت. لی قبل از ترک کوین بیس بر ایجاد کریپتوی قابل استخراج خود به اسم لایت کوین معطوف شد.

چارلی لی اخیرا بیان کرد که هر شخص باید حداقل یک بیت کوین داشته باشد و در نظردهی دیگری که به طور گسترده در اینترنت منتشر یافت مشخص شد که او یکی از طرفداران بیت کوین است. وی اعلام کرد بیت کوین طلای ارز دیجیتال می‌باشد.

وی طی گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها صحبت های جالبی درمورد مسائل کریپتو بیان کرد. در این گفت و گو چند سوال درباره خرید مجدد لایت کوین که وی اواخر سال گذشته و اوایل امسال فروخت، سقوط بیت کوین و پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین از او پرسیده شد.

لی به سوال اینکه ارزش بیت کوین در حال حاضر به چه میزان است و به نظر وی چه زمانی بیت کوین به بالاترین قیمت خود که معادل ۲۰۰۸۹ دلار در دسامبر ۲۰۱۷ بود برمی‌گردد، این چنین پاسخ داد:

پیش بینی قیمت ها کار دشواری است. من 7 سال تجربه کار در این حوزه را دارم. گاهی اوقات برگشت به قیمت قبلی ۶ ماه طول می‌کشد و گاهی اوقات ۳ یا ۴ سال زمان می‌برد. بیان این موضوع سخت و دشوار است.

در پاسخ به این سوال که قیمت فعلی ارزهای دیجیتال چه چیزی درباره آینده و کاربرد آن ها بازگو می‌کند، چارلی لی خاطر نشان کرد:

به نظرم در کوتاه مدت شاهد تغییرات زیادی نخواهیم بود بلکه در بلندمدت متوجه موفقیت ارز دیجیتال می‌شویم. برای مثال در سال جاری بیت کوین و لایت کوین پذیرش و کاربرد بسیار زیادی داشتند اما قیمت آنها حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد کاهش داشته است. بنابراین فکر می‌کنم به دلیل نوسان زیاد آن، این روزها پیش بینی های زیادی انجام می‌شود. اما در آینده، قیمت ارز دیجیتال موفقیت آن را بازتاب خواهد کرد.

هنگامی که از وی درباره احتمال خرید مجدد لایت کوین که خود موسس آن بود سوال پرسیده شد، لی اذعان داشت من لایت کوین را به دلیل تضاد منافع فروختم بنابراین به این زودی یا شاید به طور کل لایت کوین را مجددا نخرم. هنگامی که از وی پرسیده شد آیا هنگامی که قیمت کاهش می یابد، فرصت مناسبی برای خرید است، وی گفت :

بهتر است همیشه هنگام خرید ارز به جیب خود نگاه کنید. این کار را به مردم توصیه خواهم کرد و تا جایی که وسع شما برسد و بتوانید در این خصوص هزینه کنید به نظرم کار خوبی است. به نظرم برای افرادی که می‌خواهند خانه خود را وثیقه بگذارند و تمام پول را صرف یک کوین کنند، اقدام خوبی نمی‌باشد.

 

منبع
zycrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا