اخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین تا ۶ سال آینده به ۵۰۰ هزار دلار می رسد!

بیش از نیمی از سال جاری گذشته است اما مارک یوسکو مدیر صندوق پوشش ریسک، پیش بینی خود را تغییر نداده است. وی معتقد است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۸ به بالاترین قیمت خود می‌رسد و هم چنین در کمتر از یک دهه، قیمت آن به ۶ رقمی خواهد شد.

مارک یوسکو موسس شرکت Morgan Creek Capital Management در توییتر خود اعلام کرد هم چنان معتقد است که قیمت بیت کوین تا انتهای سال به ۲۵۰۰۰ دلار خواهد رسید. یوسکو این پیش بینی را در ماه آوریل انجام داده و اضافه کرده بود که انتظار دارد قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۰، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ به ترتیب به ۷۵۰۰۰ ، ۲۰۰۰۰۰ و ۵۰۰۰۰۰ دلار برسد. مارک‌ یوسکو در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۸ در توییتر نوشت:

نظر من هنچنان تغییر نکرده است. اثر شبکه ای بیت کوین بسیار قدرتمند است و تنها چیزی که اهمیت دارد ایمن نگه داشتن شبکه می‌باشد و قیمت های روزانه موضوعی فرعی است.

یوسکو اکتبر سال گذشته پیش بینی کرد که قیمت هر یک بیت کوین روزی می‌تواند به یک میلیون دلار برسد. اگرچه وی بیان کرد که انتظار ندارد چنین اتفاقی تا یک دهه رخ دهد.

چنین پیش بینی هایی یوسکو را در لیست افراد خوش بین نسبت به افزایش قیمت بیت کوین قرار می‌دهد. اما خود یوسکو می‌گوید اهداف او بر اساس قدرت اثر شبکه ای مرتب می‌شوند. اثر شبکه ای، نظریه ای است که می‌گوید شبکه های ارتباطی با افزایش کاربران با ارزش تر می شوند.

پس از آنکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار SEC پروپوزال ETF بیت کوین برادران وینکلووس را رد کرد، قیمت بیت کوین به پایین ۸ هزار دلار نزول کرد. اگرچه این حکم مربوط به تمام ETF های ارز دیجیتال نمی‌باشد اما دلیل پشت این حکم، شک و شبه هایی را به وجود آورده است که آیا دیگر صندوق های بیت کوین در آینده نزدیک تایید خواهند شد یا خیر.

بیت کوین با توجه به تمامی این امور سعی کرد که به قیمت قبلی خود برگردد و از هشت هزار دلار هم فراتر رود و اکثر روزهای هفته نزدیک ۸۲۰۰ دلار معامله شود. یوسکو در مورد قیمت اخیر بیت کوین بیان کرد که نوسانات روزانه موضوعی فرعی می‌باشند و تنها مسئله مهم ایمن سازی مالکیت شبکه بیت کوین است.

Morgan Creek Capital اوایل امسال شروع به جمع آوری سرمایه کرد تا صندوق پوشش ریسک ارز دیجیتال ۵۰۰ میلیونی به دست آورد. آنتونی پومپلیانو (با نام توییتر Pomp) کسی است که عملیات دارایی دیجیتال Morgan Creek را هدایت می‌کند بیان کرد که او و شرکایش هیچ یک از صندوق های کریپتو خود را نفروخته اند و ادامه داد که این صنعت در بلند مدت جواب می‌دهد و سرمایه گذاران صبور در این حوزه سود خواهند برد.

نظر شما چیست؟ آیا این پیش بینی به واقعیت تبدیل خواهد شد؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا