اخبار بیت کوین

پذیرش و رشد بیت کوین ۳ سال زمان می برد!

جرمی آلیر، یکی از بنیانگذاران شرکت Circle، روز ۱۴ دسامبر طی مصاحبه ای با CNBC، اذعان کرد که بیت کوین در آینده به ارزش بالاتری خواهد رسید.

 هنگامی که از او در رابطه با آینده بیت کوین در سه سال آینده پرسیده شد، آلیر گفت:

 قیمت خاصی را پیش بینی نمی کنم ولی فکر می کنم که به ارزش بیشتری در آینده خواهد رسید.

آلیر هم چنین بیان کرد بیت کوین به این دلیل جذاب است که به عنوان یک سرمایه و ذخیره ارزشی، نظارت دولتی ندارد، همچنین مجموعه ای از توکن ها به این عرصه وارد خواهند شد و اساس ارزشگذاری و قیمت گذاری آن ها متفاوت خواهد بود. وی افزود:

به نظرم این شرایط کاملا هموار و مساعد نباشد. ما از عبارت «توکنی کردن همه چیز» استفاده می‌کنیم و فکر می‌کنیم که توکن های کریپتو بیانگر تمام دارایی های مالی جهان خواهند بود. میلیون ها نوع از آن ها وجود خواهد داشت.

آلیر با اشاره به اینکه در حال حاضر بازار ایالات متحده نسبت به دیگر بازارهای جهان قانومندتر است، ادعا کرد که حوزه کریپتو نیاز به مقررات واضح تری دارد.

او همچنین در رابطه با نیاز به شفافیت این مطلب که آیا دارایی های کریپتویی ارز هستند یا کالا و کدام دارایی کریپتو باید به عنوان اوراق بهادار واجد شرایط باشد، سخن گفت. علاوه بر این، وی معتقد است این صنعت باید مشخص کند که آیا برای تجارت ثانویه اوراق بهادار دیجیتال به قانون نیاز است یا به نوعی نیازمند نظارت محلی بازار کالا است.

در اوایل این هفته، تام لی بنیانگذار Fundstrat ادعا کرد که ارزش متعارف بیت کوین به طور قابل توجهی بالاتر از قیمت فعلی آن است و باید در حدود ۱۳,۸۰۰ تا ۱۴,۸۰۰ دلار باشد. علاوه بر این، او هنوز هم فکر می کند که پس از پذیرش بیت کوین ارزش متعارف و منصفانه  آن می تواند به ۱۵۰ هزار دلار برسد.

در مورد پذیرش و تصویب کریپتو، یکی از اعضای کمیسیون SEC به نام هستر پیرس ملقب به مادر کریپتو بیان کرد دلتان را برای پذیرش ETF بیت کوین صابون نزنید و اذعان داشت که زمان مشخصی را نمی توان برای این اتفاق متصور بود.

به نظر شما بیت کوین چه زمانی با رشد قیمت مواجه خواهد شد و آیا قانون گذاری کردن آن می تواند به رشد آن کمک کند؟

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا