اخبار بیت کویناطلاعیه صرافی

انتقال ۹۴ هزار بیت کوین توسط نهنگ بیت کوینی؛ احتمال کاهش قیمت؟!

اخیرا یک نهنگ ارز دیجیتالی بیت کوین ، تعداد ۹۳,۹۴۷ بیت کوین را از کیف پول خود به اکسچنج Huobi منتقل کرده است. این اتفاق باعث ایجاد ترسی بابت فروش این مقدار بیت کوین در بین کاربران شده است. اگر این نهنگ، مقدار بیت کوین ذکر شده را به فروش برساند، مبلغی حدود ۷۱۷ میلیون دلار به دست خواهد آورد، البته باید در نظر داشت که با فروش این مقدار بیت کوین ارزش آن کاهش پیدا کرده و مبلغی که این نهنگ به دست خواهد آورد هم تغییر می‌کند، پس فروش یکجای این مقدار بیت کوین استراتژی خوبی به نظر نمی‌رسد.

 

whale

این نهنگ ارز دیجیتالی بیت کوین با آدرس ۱KAt۶STtisWMMVo۵XGdos۹P۷DBNNsFfjx۷ یکی از پول دارترین افراد در حوزه کریپتوکارنسی است. خبر تراکنش اخیر این نهنگ، اولین بار توسط وبسایت CCN منتشر شد.

جامعه کریپتوکارنسی در ماه مارچ هم، تجربه مشابهی را کسب کردند؛ زمانی که ارزش بیت کوین کاهش چشمگیری داشت و دلیل آن ترس از این بود که Mt. Gox دارایی‌های خود را به فروش برساند. Mt. Gox یکی از بزرگترین اکسچنج ارزهای دیجیتالی است که در سال ۲۰۱۴ ورشکسته شد، این اکسچنج سرمایه‌ای حدود ۸۰۰ هزار بیت کوین از دست داد.

 هنوز در ژاپن جنگ‌های حقوقی در مورد ورشکستگی ادامه دارد و وکیل مدیریت سرمایه، وجوه نقد را بدون اجازه دادگاه به جریان انداخته است.

به نظر شما این جابجایی باعث کاهش ارزش بیت کوین می‌شود؟

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا