اخبار بیت کوین

بیت کوین بعد از سود ۵۰۰۰ درصدی می میرد!

با نزدیک شدن دهمین سالگرد پیدایش بیت کوین، نایجل گرین مدیرعامل گروه deVere بیان کرد که این ارز دیجیتال نفوذ خود را در بازار به طرز چشمگیری از دست می دهد، اما تا رشد ۵۰۰۰ درصدی را تجربه نکند، این اتفاق رخ نمی دهد.

گرین که اخیرا برنامه کریپتویی خود را با نام DeVere Crypto عرضه کرده است با تاکید بر اینکه بیت کوین دنیای پول را متحول کرده اذعان داشت که فناوری های جدید و ارز دیجیتال در حال رشد است و در نهایت می توانند از بیت کوین برتر باشند و از آن پیشی بگیرند.

نایجل گرین در مصاحبه خود با CCN خاطر نشان کرد که XRP به دلیل مشارکت با موسسات مالی و اتریوم به دلیل آنکه پلتفرم های بزرگ از بلاک چین آن برای معاملات استفاده می کنند و استفاده از آن و قرارداد های هوشمند را افزایش می دهند در سالهای آینده نسبت به بیت کوین برتری خواهند یافت و از بیت کوین جلو می زنند. وی افزود:

من معتقدم که XRP به دلیل تمرکز آن در مشارکت با بانک ها و دیگر موسسات مالی در چندین سال آینده یکی از دارایی های دیجیتال اصلی خواهد بود که سهام بازار بیت کوین را در اختیار خواهد گرفت. اتریوم یکی دیگر از رقیبان بیت کوین خواهد بود زیرا تعداد پلتفرم هایی که از اتریوم به عنوان ابزار معاملاتی استفاده می کنند روزانه در حال افزایش است. استفاده از قرارداد هوشمند اتریوم در حال افزایش است و همچنین محاسبات ابری را توانمند می کند که به صورت غیر متمرکز توسعه یابند.

وی همچنین ادامه داد، با وجود اینکه نمی‌خواهم خبر بدی بدهم، معتقدم که تاثیر بیت کوین و تسلط ارز دیجیتال در دهه دوم عمر خود کاهش چشمگیری خواهد داشت. به این دلیل که با افزایش پذیرش عمومی ارز دیجیتال، دارایی های دیجیتال بیشتری توسط سازمان های بخش عمومی و خصوصی عرضه خواهد شد. این امر باعث افزایش رقابت با بیت کوین و کاهش سهم آن در بازار می‌شود.

نایجل گرین خاطر نشان کرد آگاهی رو به رشدی در سازمان ها، افراد و حتی قانونگذاران در خصوص سلطه آینده ارز دیجیتال به عنوان ابزاری برای پرداخت و سرمایه گذاری وجود دارد که قطعا رشد این پدیده برای بیت کوین از سال آینده شروع خواهد شد.

وی گفت:

روند تغییر و گذر از ارز رایج وجود دارد و نقطه عطف آن از ۱۰ سال آینده افزایش می‌یابد. سرعت پذیرش عمومی افزایش خواهد یافت و به نظر می‌رسد در دهه آینده ارزش بازار ارز دیجیتال می‌تواند حداقل به ۵۰۰۰ درصد نسبت به ارزش فعلی برسد.

روند رو به رشد قیمت فقط برای بیت کوین نخواهد بود. طبق گفته های بابی لی متخصص ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین در ۲۰ سال آینده می‌تواند میلیون دلاری شود. پیش بینی های دیگری نیز انجام شده است که طی آن افرادی مانند جان مک‌آفی و سایر افراد مهم در این صنعت معتقدند که قبل از شروع سال ۲۰۱۹، قیمت بیت کوین به بیش از ۲۰ هزار دلار می‌رسد.

اگر شرایط مناسب پیش رود، پیش بینی های کوتاه و بلند مدت از افزایش قیمت بیت کوین غیرممکن نمی‌باشد. جامعه کریپتو به شدت معتقد است وجود یک ETF، بازار بیت کوین را مستحکم خواهد کرد و آن را به کالای مورد تقاضا تبدیل می‌کند.

اگرچه بعضی از متخصصین معتقدند که صدور تاییدیه در سال جاری امکان پذیر نمی‌باشد، با این وجود رویدادهای اخیر بیان می‌کنند که یک ETF در حال کسب تاییدیه می‌باشد. بسیاری از افراد معتقدند با کسب این تاییدیه، باعث حمله سرمایه گذاران به این بازار شده و قیمت بیت کوین را طبق پیش بینی ها افزایش خواهد داد.

به نظر شما بیت کوین با رشد نجومی مواجه خواهد شد؟

منبع
zycrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا