اخبار آلتکویناخبار بلاکچیناخبار عمومی

جنگ بیت کوین کش و تلفات آن برای بزرگترین تولید کننده دستگاه ماینینگ !

این هفته بیت مین (Bitmain)، بزرگترین تولید کننده سخت افزار ماینینگ و دارنده بزرگترین استخر ماینینگ، یکی از مراکز توسعه خود در خاورمیانه را با اخراج هر بیست و سه کارمند و همچنین گلیکبرگ قائم مقام این شرکت، تعطیل کرد.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

علت اصلی این تعطیلی سقوط عمومی ارزش بازار ارزهای دیجیتال و نزول جایگاه بیت مین در صنعت ماینینگ گزارش شده است. در سال جاری بسیاری از گزارشها، از جمله آنهایی که توسط بیتمکس BitMex منتشر شده حاکی از خسارات سنگین وارده به بیت مین به دلیل فروش تمام دارایی بیت کوین برای خرید بیت کوین کش است.

اگرچه برخی بر این باورند که بیت مین به عنوان مرکز ذخیره سازی بیت کوین کش نقش آفرینی می کرد، اما به زودی و به دلیل هارد فورک این بلاک چین تحت تاثیر قرار گرفته و متحمل صدمات مختلفی خواهد شد.

اخیرا بیت مین (Bitmain) اعلام کرد که بر روی جنگ داخلی بیت کوین کش متمرکز خواهد شد و از اکوسیستم بیت کوین برای مبارزه با این درگیری خارج شده است. اما این اتفاق نتیجه ای معکوس داد و باعث تشدید بازار کاهشی شد.

اخیرا تمامی ارزهای دیجتال دچار رکود و نزول شدید قیمت شده اند و این نشانگر میزان وابستگی تمام کوینها به بیت کوین است. در هفته ای که هارد فورک بیت کوین کش را پشت سر گذاشت، بازار ارزهای دیجیتال ماهیت بی ثبات خود را  که در آن تمام کوین ها حداقل بیش از ۱۰ درصد کاهش یافتند، دوباره به دست آورد. از آن زمان، بازار افزایشی حتی با توجه به موفقیتهای لحظه ای نتوانسته است بازار را از این روند کاهشی نجات دهد.

بیت کوین کش و بیت کوین SV، در رتبه ششم و هشتم زده بندی بازار قرار دارند. اکنون بیت کوین کش با ارزش بازار ۱.۸ میلیارد به قیمت ۱۰۷ دلار به فروش می رسد، در حالی که بیت کوین SV با ارزش ۱.۷ میلیارد دلار به قیمت ۹۸ دلار معامله می شود.

منبع
ambcrypto

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا