اخبار آلتکویناخبار بلاکچیناخبار عمومی

سرمایه‌گذاری بزرگ شرکت Bitmain روی پروژه EOS!

بیت مین (Bitamain) بزرگترین شرکت تولید کننده سخت افزاری ارزهای دیجیتال به ارزش ۱۲ میلیارد دلار، با مشارکت پیتر تیل سرمایه گذار میلیاردر، در پروژه Block.one سرمایه گذاری کردند.

جی هان وو بنیان گذار شرکت بیت مین، به صورت رسمی اعلام کرد که پروتکل EOS با تمرکز بر ساختن فضایی برای توسعه اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (dApp) و پلتفرم های تبلیغاتی، نوآوریهای بزرگی در سال های اخیر انجام داده است. او اذعان دارد که:

پروتکل EOS یک نمونه درخشان در بلاک چین است. با هدف رفع نیاز کاربران اپلیکیشن های غیر متمرکز طراحی شده و باعث گسترش میزان پذیرش تکنولوژی بلاک چین در جهان است.

برنارد بلومر مدیر عامل Block.one که در طول ۱۲ ماه گرشته ۴ میلیارد دلارجذب سرمایه در ICO این پروژه داشته است، تاکید کرد که این شرکت علاقه مند به مشارکت با سرمایه گذاران استراتژیکی و هم سو با ارزشها و دیدگاه های EOS است. او اشاره کرد که:

از آنجایی که Block.one خودش را برای اعلام برنامه های آتی آماده می کند، ما بسیار خرسند و پذیرای حضور سرمایه گذاران کلیدی هستیم تا در کنار آنها جهانی ایمن تر و قابل دسترس تر ایجاد کنیم.

به گزارش CCN در ماه جولای، بیت مین به بزرگترین شرکت در حوزه ارزهای دیجیتالی تبدیل شده و با سرمایه‌ی ۱۲ میلیارد دلاری از مهمترین رقبایش از جمله کوین بیس، بایننس و آزمایشگاه ریپل پیشی گرفته است. در اوایل سال جاری بیت مین با مشارکت و سرمایه گذاری های گوناگون به یکی از بزرگترین مجموعه های تجاری در عرصه بلاک چین تبدیل شد. در ماه می این شرکت با مشارکتی ۱۱۰ میلیون دلاری با شرکت Circle که یک صرافی دیجیتالی و یک پلتفرم کیف پول دیجیتالی است، با هدف ایجاد یک بانک مرکزی خصوصی (مستقل از دولت) و همچنین حسابرسی شایسته و شفاف سکه های پایدار، فعالیت خود را آغاز کرد.

در بیانات رسمی شرکت Circle چنین اشاره شده است که :

شرکت بیت مین به مشارکت شهره است. نظرات بنیان‌گذار این مجموعه در راستای اهداف ماست. اهدافی همچون ساختن جهان نوین اقتصادی، قراردادهای توزیع شده و پیشرفت تکنولوژی بلاک چین. ما با افتخار در جهت اشتراک گذاری دیدگاه خود و همسویی با شرکت Bitmain در تجارت ارزهای دیجیتالی قدم بر می‌داریم.

سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری بیت مین در پروژه Block.one، دومین سرمایه گذاری کلان این شرکت در حوزه ارزهای دیجیتالی است. جی هان وو در بیانات گذشته اش علاقه شدید خود را به پروتکل های غیر متمرکز و dApp ها نشان داده است. مخصوصا پلت‌ فرم‌هایی که بتواند میلیونها کاربر را جذب کند و باعث شود تا آنها داد و ستد های گوناگون و تراکنشهای مالی خود را از این طریق انجام دهند. این شرکت با کسب سهام Block.One تلاش دارد تا سیستم های بلاک چین و ارزهای دیجیتالی را پیشرفت داده و همچنین تولید سخت افزارهای خود را برای استخراج بیت کوین توسعه دهد.

اگرچه EOS از نظر فنی می‌تواند با استفاده از dApp ها سرعت تراکنش کاربران را به ده هزار در ثانیه افزایش دهد، اما نیازمند یک جامعه فعال از کاربران است تا بتواند همپای تیمی چون اتریوم حرکت کند. بر اساس گزارش های حاصله، اتریوم دارای ۲۵۰ هزار توسعه دهنده پروتکل‌ است که شامل مبتکران ICO و طراحان سیستم های بلاک چین هستند. این امکان باعث پیشرفت هر روزه پروتکل بلاک چین اتریوم می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا این همکاری می‌تواند باعث پیشی گرفتن EOS از اتریوم شود؟

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا