اخبار آلتکوین

تغییراتی جذاب در اپلیکیشن محبوب بیت تورنت (BitTorrent)!

یکی از محبوب ترین محصولات ارتباطی فرد به فرد (peer to peer) در جهان، بیت تورنت (BitTorrent) و یو تورنت (μTorrent) اعلام کرده اند که مشتریان می توانند اپلیکیشن های غیرمتمرکز این پلتفرم را مانند قبل به صورت رایگان و محصولات حرفه ای را با استفاده از ارزهای بیت کوین (BTC)، ترون (TRX) و بایننس (BNB) خریداری کنند.

ارائه کننده درگاه یکپارچه پرداخت برای ارزهای دیجیتال، CoinPayments.net نیز در این راستا به BitTorrent کمک کرده است. مدتی پیش هم خبر واگذاری شرکت بیت تورنت به تیم ترون منتشر شد و در حال حاضر این پلتفرم در اختیار جاستین سان، مدیر ترون می باشد. او در راستای این شیوه پرداختی گفت:

BitTorrent به لیست شرکت های آنلاین در حال رشدی که TRX را به عنوان شیوه پرداخت برای خرید محصولات و خدمات خود می پذیرند، اضافه شد. این برنامه با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر، قطعا میتواند به استفاده بیشتر از توکن TRX کمک کند. از طرفی هم مصرف کنندگان گزینه های بیشتری برای پرداخت هزینه محصولات BitTorrent خواهند داشت.

در حال حاضر دارندگان این ارزهای دیجیتال می توانند حق اشتراک خود را برای محصولات μTorrent یا BitTorrent، از جمله نسخه Pro محصولات روی ویندوز و اپلیکیشنهای رایگان غیرمتمرکز را خریداری کنند. پکیج Pro شامل آنتی ویروس، آنتی تروجان، قابلیت پخش با فرمت HD و تبدیل فایل است. برای یادگیری بیشتر می توانید به bittorrent.com یا utorrent.com مراجعه کنید.

شما چقدر از بیت تورنت یا یو تورنت در ایران استفاده می کنید؟ نظر شما راجع به این شیوه پرداختی چیست؟

منبع
blokt

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا