اخبار آلتکویناطلاعیه صرافیتحلیل اقتصادی

جفت ارز دلار-ریپل و دلار-اتریوم کلاسیک به صرافی بیترکس اضافه شد

صرافی ارزهای دیجیتال بیترکس جفت ارزهای دلار آمریکا با ریپل و اتریوم کلاسیک را به وبسایت خود اضافه کرد، که این عمل در افزایش جذابیت ارزهای دیجیتال در نظر مردم امریکا بی تاثیر نیست و اقدامات اینچنینی باعث پذیرش بیشتر و بهتر ارزهای دیجیتالی و به کارگیری آنها توسط مردم می‌شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

این اطلاعیه بعد از کسب مجوز بیترکس برای اضافه کردن جفت ارز های فیات در سایت خود، مطرح شد و بیترکس همچنین به دنبال گسترش این لیست با هدف رشد صرافی خود می‌باشد. بیترکس اخیرا بیانیه زیر را منتشر کرده است:

با ادامه گسترش مارکت های تبدیل فیات به توکن های محبوب در بیترکس، ما نه تنها به مشتریان تجربه ای ساده برای خرید ارزهای دیجیتال به صورت مستقیم از طریق دلار آمریکا را ارائه می‌دهیم بلکه قابلیتی را در نظر گرفتیم که به واسطه آن در پلتفرم ما مشتریان می‌توانند ارز دیجیتالی خود را با دلار خرید و فروش کنند که این مورد را فقط بیترکس داراست.

همچنین در ادامه اعلام کرد:

پس از گسترش جفت ارزهای فیات، بیترکس به یکی از معدود صرافی هایی تبدیل می شود که دارایی های دیجیتال را از این طریق مورد خرید و فروش قرار می‌دهد البته این کار از طریق احراز هویت کاربران صورت می‌پذیرد. اضافه کردن ریپل به این معنی است که دارایی های دیجیتالی راحت تر به پول نقد تبدیل می‌شوند، که این امر برای دارندگان ریپل و سایر ارزهای دیجیتال اتفاق خوبی خواهد بود. بیترکس یکی از صرافی های قدیمی است که برای پس گرفتن جایگاه خود مبارزه می‌کند و سعی می‌کند با اضافه کردن چنین قابلیت هایی از رقبای خود عقب نیفتد. در بازار مجموعه ای از توکن ها و کوین ها موجود است که برخی از آنها در پلتفرم های دیگر قابل دسترسی نیستند. این صرافی از نظر دارایی تتر جز ۵تای برتر است، با بیش از ۱۸۰ میلیون USDT.

اتفاق مهمی برای XRP و ETC

همانطور که بیترکس رشد می کند، به نظر می رسد که آنها می خواهند ریپل و اتریوم کلاسیک هم در این حرکت رو به جلو رشد کنند و همچنین به رشد بیترکس کمک کنند. به عنوان دو آلت کوین محبوب و رو به رشد، قطعا ریپل و اتریوم کلاسیک این اتفاقات را می‌بینند و سعی می‌کنند به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند تا مردم و صرافی ها بیشتر از آنها استفاده کنند. به طور کلی این موضوع، خبر خوبی برای آنها می‌باشد.

با این وجود، این اعلام تاثیر کمی بر ارزش هر دو آلت کوین ریپل و اتریوم کلاسیک داشته است. ریپل تا ۳.۶۴٪ و اتریوم کلاسیک تا ۰.۶۴٪ افزایش قیمت داشت. می‌توان این صعود را بخشی از روند طبیعی بازار دانست زیرا این خبر باعث نشد تا این دو آلت کوین افزایش قیمت زیادی داشته باشند.

منبع
cryptodaily

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا