اخبار بلاکچین

تغییرات بزرگ؛ سایت نوستالژی blockchain.info متفاوت می‌شود!

یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین سایت‌ها در دنیای کریپتوکارنسی، وبسایت blockchain.info است. این سایت اعلام کرده که قصد دارد دامنه خود را عوض کند و به جای info. از com. استفاده کند. تقریبا همه کاربران قدیمی که از سال‌های اول با کریپتو آشنا بودند از این وبسایت استفاده می‌کردند. اولین کیف پول و تراکنش خود را در اینجا انجام دادند و شاهد شکل گیری اولین بلوک‌‌ها بودند.

حدود چند روز پیش blockchain.info در بلاگ خود اعلام کرد که قرار است دامنه این سایت به com. انتقال پیدا کند:

ما همه صفحه‌هات blockchain.info  را تحت یک دامنه blockchain.com  قرار خواهیم داد. مدت زیادی منتظر این ادغام بوده‌ایم، چرا که با این کار تمام نیاز‌های شما با یک مکان و آدرس انجام‌پذیر خواهد بود. در هفته‌های آتی قادر خواهید بود به این دامنه دسترسی داشته باشید و اطلاعات مورد علاقه خود را از blockchain.com دریافت کنید.

سایت Blockchain.info طبق رتبه بندی الکسا ( رتبه بندی وبسایت‌ها توسط گوگل)، در بین هزار سایت اول جهان قرار دارد. شرکت این وبسایت نیز در لوگزامبورگ واقع شده است و فعالیت خود را از سال ۲۰۱۱ شروع کرده است. در ابتدا این سایت فقط بلوک‌های بلاک چین را نمایش می‌داد اما کم کم گسترش پیدا کرد و جزئیات تراکنش، کیف پول، نمودارهای تحلیلی، اطلاعات بلوک‌های استخراج شده، منابع توسعه‌دهندگان و شبکه مجازی و بستری برای پرسش و پاسخ کاربران به آن اضافه شد.

در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ این سایت، پربازدیدترین سایت توسط کاربران بود و کاربرد زیادی برای جامعه کریپتو داشت. در حال حاضر حدود ۲۵ میلیون کاربر از سراسر جهان از این سایت برای نگه داری بیت کوین و اتریوم خود استفاده می‌کنند و کیف پول‌های خود را از طریق این سایت می‌سازند. این شرکت اخیرا نیز اعلام کرد:

ما در این سالها تلاش‌های زیادی انجام دادیم. اما همچنان اهداف زیادی برای ساختن آینده مالی پیش رو داریم. همانطور که به جلو حرکت می‌کنیم، می‌دانیم که نیازهای شما در حال تغییر هستند و باید آماده باشیم تا تجربه‌ای جدید برای شما ایجاد کنیم.

آیا شما هم از کاربران قدیمی این بازار هستید؟ به نظر شما این تغییرات چه کمکی به کاربران خواهد کرد؟

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا