مقالات عمومی

سرانجام بلاکچین اتریوم به کنسول های بازی PS۴ راه پیدا کرد!

صنعت جدید بازی های بلاک چینی گامی بزرگ در راستای ارائه توکن های غیر قابل تعویض یا به عبارتی NFTها از طریق کنسول پلی استیشن ۴ است.

آرکید دیستیلری، یک توسعه دهنده بازی که بازی های مختلفی را برای PS Vita، PS۴، Xbox One و Nintendo Switch ایجاد می کند، به دنبال راه اندازی یک بازی جدید برای پلی استیشن ۴ است که این بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم ساخته شده است.

شکارچیان طاعون یک بازی یک نفره RPG استراتژیک همراه با برخی لحظات مبارزه های تن به تن است و عاقبت با موفقیت در جاده طاعون ختم می شود. این بازی که به صورت رایگان و با امکان معامله فرد به فرد در اختیار شما قرار خواهد گرفت، با وجود داشتن عناصر بسیار زیادی از تکنولوژی بلاک چین از تمامی مراحل فنی شرکت سونی و ضوابط پلی استیشن عبور کرده است.

این اولین بار است که یک بازی  بلاک چینی به این حد از کیفیت و موفقیت دست می یابد. همانند سایر بازی های بلاک چینی، دارایی های و امکانات داخل بازی شکارچیان طاعون  شامل مراحل، اسلحه ها و موارد دیگر به NFT ها متصل می شوند.

آرکید دیستیلری در توصیف بازی شکارچیان طاعون می گوید:

ارتش شکارچیان خود را بسازید. آنها را آموزش دهید و آماده نبرد کنید. شکارچیان خود را در بازار مبتنی بر بلاک چین با دیگر بازیکنان داد و ستد کنید.

شکارچیان طاعون در سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ روانه بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که نسخه های Nintendo Switch و PC در حال آماده سازی و ارائه به بازار است. این شرکت همچنین به دنبال جستجوی پلتفرم های دیگری مانند تلفن همراه و Xbox One برای اجرای این بازی است.

نظر شما راجع به ورود بلاکچین به صنعت بازی چیست؟

منبع
sludgefeed

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
1 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا