متوسط کیف پول

کیف پول لاک باکس؛ نتیجه همکاری کمپانی لجر و بلاکچین!

کمپانی بلاک چین ارائه دهنده نرم افزار پیشرو ارزهای دیجیتال، از آغاز یک همکاری با لجر، توسعه دهنده پیشرو در کیف پول های سخت افزاری خبر داد. ماحصل این مشارکت ساخت یک دستگاه سخت افزاری به نام بلاک چین لاک باکس (Blockchain Lockbox) است که با کیف پول بلاک چین سازگار می‌باشد.

با استفاده از توانایی های این دو قدرت صنعت کریپتو، لاک باکس کاربران بلاک چین را قادر می سازد تا با امنیت کامل و به صورت یکپارچه دارایی دیجیتالی خود را کاملا آفلاین ذخیره کنند.

همانطور که افراد مختلفی در جستجوی راه های گوناگون برای مدیریت دارایی های دیجیتالی خود هستند، استفاده از یک کیف پول سخت افزار که امکان ذخیره سازی ارزهای دیجیتال را به صورت آفلاین فراهم می کند، جایگزین بسیار مناسبی است. در همین راستا پیتر اسمیت مدیر عامل شرکت بلاک چین اذعان کرد:

لاک باکس بازتابی از نقطه اوج دستاوردهای این دو شرکت است. ما ترکیبی بی نظیر از نرم افزار و سخت افزار ایجاد کرده ایم که قابلیت های بیشتری را نسبت به گذشته در فضای ما ارائه می دهد. از ارائه لاک باکس به کاربران بلاک چین بسیار هیجان زده هستیم زیرا آنها از این طریق می توانند به سادگی دارایی دیجیتالی خود را در ایمن ترین حالت و به صورت آفلاین یا آنلاین ذخیره و مدیریت کنند.

از سوی دیگر پاسکال گاتیر رئیس شرکت لجر گفت:

با توجه به گستردگی هک شدن کریپتو و خبرهایی در این راستا، واضح است که مساله امنیت باید برای تمامی کاربران و سرمایه داران فضای کریپتو در اولویت باشد. با ترکیب دو شرکت بلاک چین و لجر، کاربران از امکانات و ویژگی های هر دو شرکت استفاده خواهند کرد. همکاری ما با بلاک چین اولین نوع از این گونه مشارکت هاست اما از آنجایی که هر دو شرکت بر امنیت بالای کریپتو تمرکز دارند، این مشارکت کاملا سالم و به صرفه می باشد.

این دستگاه برای پیش فروش از دو هفته پیش در دسترس بوده است و عرضه آن در اواسط ماه نوامبر آغاز می‌شود. مشتریان اولیه نسخه ویژه آبی لاک باکس را دریافت خواهند کرد و مشتریان فعلی لجر قادر خواهند بود دستگاه های لجر نانو اس خود را به کیف پول بلاک چین متصل کنند و از قابلیت های اضافه شده استفاده کنند.

نظر شما در مورد این کیف پول جدید چیست؟

میهن بلاکچین توصیه‌ای برای ساخت هیچ کیف پول خاصی ندارد و این مطالب صرفا معرفی و آموزش کار با کیف پول‌های رمز ارزهاست.

منبع
ledger

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا