اخبار اتریوم

غول بانکداری دنیا حمایت کامل خود از اتریوم را اعلام کرد!

طبق گزارش اخیر، بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان، شبکه اتریوم را تایید کرده است. این تاییدیه اساسا به دلیل توانایی این شبکه در ارائه برنامه های کاربردی به دنیای اقتصاد می‌باشد. این گزارش در ادامه اثبات می‌کند که این بانک در واقع به فناوری بلاک چین اعتقاد داشته است، هرچند بیانیه های قبلی آن ها چیز دیگری می‌گفت.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!

تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!

همین الان شروع کن

جی پی مورگان در حال کار بر روی کیوروم (Quorum)

طبق گزارش اخیر، جی‌پی مورگان در حال کار بر روی پروژه بلاک چین خود بوده است. این بانک بیان کرده است که با جدیت کامل در حال توسعه کیوروم می‌باشد. طبق تعریف جی پی مورگان، کیوروم نسخه ای از اتریوم می‌باشد که بر شرکت ها متمرکز است. یکی از کاربردهای پلتفرم کیوروم این است که جی‌پی مورگان شمش های طلای خود را تبدیل به توکن کند.

عمر فروغ سرپرست برنامه های بلاک چین جی‌پی مورگان در خصوص پتانسیل های مالی کیوروم و هم چنین اهمیت اتریوم برای توسعه اکوسیستم صحبت کرده است. وی بیان کرده است:

افرادی خارج از شرکت ما از کیوروم استفاده می‌کنند تا طلای خود را تبدیل به توکن کنند. آن ها شمش طلای خود را داخل محفظه ضد ضربه قرار می‌دهند که به صورت الکترونیکی نشانه گذاری شده اند و به این ترتیب می‌توانند شمش طلا را از معدن ردیابی کنند. با وجود چنین محفظه ای، افراد مختلف می‌توانند متوجه شوند که شمش طلا از کدام معدن استخراج شده است و نسبت به طلایی که معدن آن مشخص نیست، هزینه بیشتری پرداخت خواهند کرد. مثال دیگر الماس است. ما تنها عاملان اقتصادی هستیم که دارای کل مجموعه، از برنامه تا پروتکل می‌باشیم. ما به اتریوم اعتقاد کامل داریم.

مدیر عامل جی‌پی مورگان اعتقادی به بیت کوین ندارد

جیمی سیمون رییس هیئت مدیره و مدیرعامل جی‌پی مورگان اخیرا طی بیانیه خود اذعان داشته است که وی اهمیتی به بیت کوین نمی‌دهد.

این بیانیه و موضوعات قبلی نشان داده است که جیمی سیمون نظر مشابهی با عمر فروغ نسبت به بیت کوین (BTC) ندارد. اگرچه عمر فروغ در گذشته بیانیه های حمایتی در خصوص ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین ارائه کرده است، با این حال طبق گزارش های اخیر وی هم چنان در خصوص بیت کوین بسیار محتاط و حتی بی اعتماد است. موضع او در قبال بیت کوین را می‌توان با موضع آژانس های دولتی مقایسه کرد که کاملا شیفته ایده فناوری بلاک چین می‌باشند اما نمی‌خواهند وارد دنیای بیت کوین و ارزهای دیجیتال شوند.

به نظر شما سیستم بانکداری سنتی تغییر خواهد کرد؟

منبع
coindoo

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا