اخبار بلاکچیناخبار بیت کوین

روند افزایشی نرخ هش بیت کوین؛ قیمت باید به ۶۰۰۰۰ دلار برسد!

از دسامبر ۲۰۱۷، بیت کوین شاهد نوسانات زیادی بوده است. نوساناتی با دامنه بزرگ، از ۲۰۰۰۰ دلار تا ۶۰۰۰ دلار. دارندگان ارزهای دیجیتالی و تحلیل گران این حوزه در این مدت رفتار همه ارزها را رصد کرده‌اند تا بتوانند بهترین و درست ترین پیش بینی را برای آینده بیت کوین و دیگر ارزها داشته باشند. اگر پیش بینی بابی لی درست باشد، بیت کوین به ارزش ۶۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید. این کاربر بسیار فعال کریپتو در حساب توئیتر خود چنین بیان کرد:

هنگامی که بیت کوین در سال های آتی از مرز ۶۰،۰۰۰ دلار آمریکا بگذرد، ارزش کل گردش مالی این ارز دیجیتالی به یک تریلیون دلار خواهد رسید. این یک نقطه عطف بزرگ برای بیت کوین خواهد بود، و این امر باعث ثبات قیمت، افزایش نقدینگی جهانی و حتی منجر به پذیرش سریعتر این ارز دیجیتالی در سراسر جهان خواهد شد.

نظر تحلیلگران قیمت بیت کوین

همانطور که ظاهرا هر بیانیه در حوزه کریپتو بازتابی جهانی دارد، نظر بابی لی، واکنش های مثبت و منفی زیادی را به دنبال داشته است. برخی از توییت ها تردید داشتند که حتی ارزش بیت کوین به ۱۰،۰۰۰ دلار برسد. تفکراتی که فوربس به اشتراک گذاشت، کسی که اکنون بر این باور است که بیت کوین در پایان سال به بالاترین حد خود یعنی ۹،۵۰۰ دلار می رسد. ما حتی یک پیش بینی ۱۰۰۰ دلاری داشتیم، هرچند که این مورد به نظر غیر واقعی می‌رسد و بازخورد مثبتی نداشت.

با این حال، این تمامی احکام در حوزه قیمت گذاری بیت کوین نیست. مارک لیزری میلیاردر معتقد است که بیت کوین می تواند تا ۴۰،۰۰۰ دلار افزایش یابد. بعضی از تحلیل گران محافطه کارانه تر پیش بینی می کنند و ارزش این ارز را برابر با ۱۵۰۰۰ دلار می دانند، که برای دست یابی به چنین قیمتی نیازمند افزایش تقاضای بسیار زیادی به نسبت با مقدار فعلی است. دن مورهد، مدیر عامل شرکت Pantera Capital، چشم انداز مثبت خود را در مورد قیمت بیت کوین اعلام و اذعان کرد که این ارز در سال آینده افزایش چشمگیر خواهد یافت.

دلایل ممکن برای افزایش قیمت

بابی لی استدلال پیش بینی قیمت خود را توضیح داد:

پیش بینی می کنم نرخ هش با رشد بیشتر سرمایه گذاری در استخراج (هزینه های برق) ادامه خواهد یافت. اگر این مقدار به ۵۴ میلیون دلار در روز برسد، ما دارای بیت کوین با قیمت ۶۰۰۰۰ دلار خواهیم بود.

او در ادامه توضیح داد:

تقاضای روزانه برای بیت کوین جدید که وارد چرخه ی مالی می شود چه خواهد بود؟ نیاز نقدینگی بازار در سال ۲۰۲۰ چه میزان خواهد بود؟ اگر پاسخ ۵۴ میلیون دلار در روز باشد، قیمت بیت کوین در آن زمان بیش از ۶۰ هزار دلار خواهد بود. این منطق من بر اساس یک محاسبه ساده ریاضی در مورد قیمت هاست

لی معتقد است که ما باید دو یا سه سال برای این پرش شدید قیمت صبر کنیم.

نظر شما چیست؟ شما فکر میکنید کدامیک از این پیش بینی ها درست خواهد بود؟

منبع
livebitcoinnews

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا