مقالات عمومی

چرا در مرورگر بریو به جای بت (BAT) از بیت کوین استفاده نشده است؟

برندان آیک، مدیرعامل مرورگر بریو که بنیانگذار فایرفاکس و جاوا اسکریپت می‌باشد، تصمیم تیم بریو درباره استفاده از توکن بت BAT به جای بیت کوین به عنوان توکن تشویقی را در این شبکه بیان کرده است.

توکن بت به جای بیت کوین

طبق گزارشات مرورگر بریو طی سال ۲۰۱۸ نرخ رشد افزایشی داشته است و به ۱۰ میلیون دانلود در گوگل پلی دست یافته است.

بریو از زمان شروع به کار خود در سال ۲۰۱۶ دائما با انتشارات و ناشرانی نظیر کاربران یوتیوب و توییچ همکاری داشته است تا به تولید کنندگان محتوا با پرداخت ارز دیجیتال جایزه دهد.

در ابتدای راه اندازی مرورگر بریو و تا ۹ ماه پس از آن، این مرورگر از بیت کوین (ارز دیجیتال غالب در بازار جهانی) به عنوان ارز دیجیتال اصلی خود استفاده می‌کرد.

آیک بیان کرد:

افرادی وجود دارند که حتی به خود زحمت ندادند تا در سال ۲۰۱۶ یا ۹ ماه اول سال ۲۰۱۷ از بریو استفاده کنند یا سایت ما را مطالعه کنند تا متوجه شوند که ما ابتدا از پاییز ۲۰۱۶ تا پاییز ۲۰۱۷ پرداخت های خود را با بیت کوین انجام می‌دادیم و مشکلاتی در این زمینه داشتیم. من لزومی به پاسخ دادن به این افراد نمی‌بینم.

طبق صحبت های آیک، بیت کوین بسیار کند و‌ گران بود تا برای اهدا به ناشران، مقدار زیادی از آن را بخریم. این مشکل تنها مختص به بیت کوین نیست و می‌تواند به اتریوم یا هر بلاک‌ چین دیگری که مجهز به توکن های کاربردی طراحی شده برای تشویق ناشرین نمی‌باشد، منتقل شود.

آیک افزود:

ما از بیت کوین استفاده کردیم. بیت کوین به شدت کند بود و خرید مقدار متوسطی از آن بسیار گران تمام می‌شد. هم چنین نمی‌توانستیم به کاربران، بیت کوین اعطا کنیم زیرا هیچ سرمایه گذار بیت کوینی تمایلی به دادن حجم زیادی از کوین ها به ما نبود. شاید به این فکر‌ کنید که این موارد، مشکلات بیت کوین نبوده و مشکل کاربران بوده است.

منبع
ccn

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا