اخبار بلاکچین

رشدی دیگر برای بریو؛ همکاری با شرکت HTC

مرورگر بریو به عنوان مرورگر پیش فرض گوشی HTC Exodus که یک گوشی مبتنی بر سیستم بلاک چین است، انتخاب شده و در راستای یک همکاری تازه با کاربران امکان استفاده یا به تعبیری دیگر داد و ستد توکن بت را فراهم کرده است.

بت یک ارز دیجیتال است که از طریق آن کاربران می توانند به ازای اطلاعات و تبلیغاتی که در این مرورگر تماشا می کنند بهره وری مالی داشته باشند. این ارز دیجیتال تنها با مرورگر بریو تطابق دارد. امروز برندن ایچ مدیر عامل شرکت بت و بریو و خالق زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت اعلام کرد که بریو به عنوان مرورگر پیش فرض گوشی جدید اچ‌تی‌سی اکسدس ۱ به کار گرفته می شود.

مرورگر بریو

او در حساب توییتر خود اذعان کرد:

ما از همکاری با HTC در سری گوشی Exodus و انتخاب بریو به عنوان مرورگر پیش فرض این گوشی همراه بسیار خوشحال هستیم.

اچ‌تی‌سی اگزودوس (Exodus)

بر اساس مشخصات این گوشی که عبارتند از نمایشگر ۶ اینچی، چیپ ست کوالکوم اسپندراگون ۸۴۵ و سیستم عامل اندروید ۸.۱ ، HTC Exodus ۱ به نظر یک گوشی همراه معمولی است. اما ویژگی که باعث تمایز این تلفن همراه می شود مطابقت آن با سیستم بلاک چین و امکان داد و ستد ارز دیجیتال است.

هر Exodus ۱ نقش یک نود را در شبکه بلاک چین HTC ایفا می کند. هدف این گوشی همراه آن است که امکان ذخیره سازی و معامله ایمن ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کند. این گوشی همراه همچنین از طریق کیف پول زیون (Zion) خود از کوین هایی مانند بیت کوین، لایت کوین، اتر و اتریوم ERC-۷۲۱ پشتیبانی می کند.

فیل چن، رییس بخش غیرمتمرکز سازی گوشی HTC به این موضوع اشاره کرد که نسخه کنونی آزمایشی و بتاست و برای انجام یک سری آزمایش مورد بررسی است. در صورت موفقیت آمیز بودن این روند، نسخه اصلی برای عرضه عمومی در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

به گفته چن، یکی از اهداف ساخت این تلفن ایجاد دسترسی و امکان داد و ستد مالی برای آن ۱-۲ میلیارد نفر از افرادی در جهان است که حساب بانکی ندارند و یا به خدمات مالی دسترسی ندارند. علاوه بر این، حتی سازمان ملل متحد نیز به این تلفن همراه علاقه مند است.

براساس وبسایت HTC، کاربران می توانند این گوشی را به قیمت تقریبا ۱۰۰۰ دلار خریداری و یا معادل آن بیت کوین، اتر یا لایت کوین پرداخت کنند. لازم به ذکر است که عرضه عمومی این موبایل در این ماه اتفاق خواهد افتاد.

تاثیر این همکاری بر بریو (Brave)

از ماه جولای، مرورگر بریو (Brave) بیش از ۳.۱ میلیون کاربر فعال دارد و این تعداد به طور پیوسته در حال افزایش است. بسته به تعداد خط تلفن های اکسدس (Exodus) که در بازار خرده فروشی فروخته می شوند، تعداد کاربران مرورگر بریو نیز به طور قابل توجهی افزایش می یابد. براساس یک نشریه تایوانی، فروش HTC در ماه فوریه به پایین ترین سطح ۱۳ ساله رسیده است.

در نتیجه، استفاده بیشتر از بریو به معنای کاربران بیشتری است که می توانند از توکن بت استفاده کنند. به گفته این شرکت، با توجه به وضعیت اولیه تلفن جدید، معلوم نیست آیا این مشارکت تاثیر قابل توجهی بر پذیرش بت در سال ۲۰۱۹ بگذارد یا خیر.

نظر شما در مورد همکاری بریو و HTC چیست؟

منبع
cryptoslate

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا