اخبار آلتکویناخبار عمومی

ویتالیک بوترین مؤسس اتریوم: پروژه TRON روح لازم را ندارد

ویتالیک بوترین ، بنیان‌گذار اتریوم، ۱۸ آوریل راجع به پلت‌فرم ترون (TRON) به رسانه‌ها گفت که این یک نمونه از « پروژه‌هایی است که هرگز روح نداشته اند.»

بوترین در مصاحبه با تایمز علاوه بر نظراتی راجع به موفقیت اتریوم، بر روی افزایش سریع توکن‌های استاندارد ERC۲۰ روی بلاکچین اتریوم صحبت کرد. او در مصاحبه خود اعلام کرد بعضی از پروژه‌هایی که روی بلاکچین اتریوم پیاده شده‌اند، روح لازم را ندارند. در ادامه انتقادی نسبت به پلت‌فرم چینی توکن TRON داشت و اعلام کرد مارکت‌کپ این توکن در ماه ژانویه حدود ۱۷ میلیارد دلار بوده است که این رقم خیلی بیشتر از مقداری است که فضای این توکن و هدف آن قرار بوده ایجاد کند.
ترون از ابتدای کار پروژه خود، بدون ارائه محصول یا خدمات مشخصی، سرمایه زیادی جذب کرد و باعث سوظن‌های زیادی نسبت به خود شد. پیاده سازی شبکه تست‌ این توکن تازه اوایل همین ماه انجام شد. البته این اواخر مارکت‌کپ آن کمتر شده و حدود ۳.۳ میلیارد دلار است.

حرف‌ها و انتقادات بوترین، منعکس‌کننده نظر خیلی از سرمایه‌گذاران در دنیای کریپتوکارنسی است که اعتقاد دارند آلتکوین‌های زیادی وجود دارد که با عدم اعتماد به کار خود ادامه می‌دهند. هفته گذشته هم همین سوالات راجع به پلت‌فرم قرارداد هوشمند EOS پرسیده شد. جکسون پالمر، خالق دوج کوین (Dogecoin) اعتقاد دارد این توکن به تنهایی و بجز پروژه خود هیچ فایده‌ای ندارد.

منبع
cointelegraph

نوشته های مشابه

اشتراک
اطلاع از
2 دیدگاه
جدید ترین
قدیمی ترین محبوب ترین
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا